Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Noh jatketaan vähän samalla linjalla. En tiiä onko jo ollutkin, mutta mielestäni yks ahistavimmist musavideoista ikinä.
Skrillex - First of the year
http://www.youtube.com/watch?v=2cXDgFwE13g

Jep,15s. riitti. Mä en tuollaista kuuntele/katsele ellei siitä makseta, mitä sitten ikinä olikaan, en halua tietää.

Oudoin urheilu nimenomaan !

Tuolta kai se näyttäisi jos tankotanssi olisi olympialaji:rolleyes:

Olisi kannattanut kuunnella pidempää, koska biisi alkaa vasta 20s kohdalla

Yritetään, mulla meni hermot kun se likka tuli siihen ruutuun ja joku paska alkoi soimaan.

No okei, katsoin eka 36s. ja nyt kokonaan, biisistä en niin tiedä mutta video oli helmi, mitä ahdistavaa tuossa muka oli, päinvastoin:confused: Likka sarjamurhaa pedofiilejä demonisilla voimillaan, cool.

WTF?!:david:

article-0-0DC2495A00000578-340_634x586.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onhan se oman emännän masu missä omat pullat uunissa nätti, muiden eivät:jahas:
Näin se luonto toimii. Survival of the fittest.

Näppärä sheikkeri. Onhon noita 2-säiliöisiä ollu ennenkin, mutta tämän kanssa ei tartte puljata kansien kanssa ihan niin paljoa

Ihan paska kun pitää kaataa vielä lopuksi lasiin. Fastia kun käyttää niin säästyy vaivalta ja ei tarvii treenikassissa pitää likaisia tiskejä.

e. hidaaas

Paska, sama kun Suomen jossain Talentissa ollut Motoriikkaa Miikka, vittu mitä paskaa. Siis mitä vittua, jokainen vammainenkin osaisi vetää ton läpi viikon treenillä.

Yritin karsia tosta kirosanoja muttei pystynyt.

Paska, sama kun Suomen jossain Talentissa ollut Motoriikkaa Miikka, vittu mitä paskaa. Siis mitä vittua, jokainen vammainenkin osaisi vetää ton läpi viikon treenillä.

Yritin karsia tosta kirosanoja muttei pystynyt.

Motoriikka miikka kopioi oman esityksen idean tuolta kaverilta.

Hahha, ei moro :D

Ei oikein sovi tää meininki UFC:hen kyllä mitenkään. :) Kellään ei näyttänyt olevan kivaa.
Liian kuivaa menoa Roganille. Harvoin olen kuullut, että Joe sekoilee sanoissaan, mutta nyt oli varmaan vähän liikaa painetta tai liian vähän höpöhöpöheinää alla.

Näppärä sheikkeri. Onhon noita 2-säiliöisiä ollu ennenkin, mutta tämän kanssa ei tartte puljata kansien kanssa ihan niin paljoa

Näppärä, ja olen juuri sellainen joka saattais ostaa moisen ihan mielenkiinnosta. Kävin tosin sivuilla katsomassa niin jauhetta mahtuu 40g... :(

Suomalainen joku verkkokauppa sanoo että 120ml jauhetta. Tarvis tosiaan 300ml tilaa.

Back
Ylös Bottom