Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Ja tuohon tarvitaan oikein kaksi personal traineria, joista toinen amerikkalainen (varmaan vielä Miamista:D)? Siis nyt vittu oikeasti:wtf:. Mikähän olisi vedonlyöntikerroin sille, että Tuksu on häissään, tai ensi kesänä, tai ensi vuonna, tai ikinä, millä tahansa mittapuulla edes etäisesti timmissä kunnossa noilla eväillä?

kävelis vaikka joka päivä 10km, laihtuis halvemmalla.

Hauska kappale.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Idolssissa hyvä ääninen hippiäinen.

Cola-Ollin näköinen jamppa ilman minkäänlaista itsevarmuutta laulaa noin hienosti. Mahtavaa.

Tossa parempana tuo hippiäinen. Olis siisti nähdä kunnon tuotannolla miltä kaveri kuulostaa, vetää niin komeesti tuon kotimaisen osuuden.

Ylivoimaisesti paras tähän mennessä. Kyllähän sitä on kiva seurata miten tuo etenee.

EDIT: Ettei peräti voittais jos äänestystä tässäkin vilkastaan: http://www.iltalehti.fi/idols/2011021313181528_id.shtml

Oon vissiin ainut suomalainen kuka ei juurikaan vakuuttunut tosta Idols_hipistä.. Beatlesin laulu ei menny kovinkaan hyvin eikä se pohjantähtikään nyt kummonen ollu. En usko, että pääsee teatteriviikonloppua pitemmälle.

Oon vissiin ainut suomalainen kuka ei juurikaan vakuuttunut tosta Idols_hipistä.. Beatlesin laulu ei menny kovinkaan hyvin eikä se pohjantähtikään nyt kummonen ollu. En usko, että pääsee teatteriviikonloppua pitemmälle.

Huh, luulin että olen ainoa enkä uskaltanut sanoa mitään, kuuntelin aamulla ja mietin et mistä hehkutus johtuu? Onko se sit eka joka laulo oikeen tänä vuonna vai mistä se vouhotus johtui, ei se ainakaan mikään erikoisen hyvä ole.

Huh, luulin että olen ainoa enkä uskaltanut sanoa mitään, kuuntelin aamulla ja mietin et mistä hehkutus johtuu? Onko se sit eka joka laulo oikeen tänä vuonna vai mistä se vouhotus johtui, ei se ainakaan mikään erikoisen hyvä ole.

Liityn kerhoon. Vaikea sanoa miltä kuulostaa taustamusiikkien kanssa mutta raaka laulu ei itsessään kyllä hetkauttanut (ainakaan kaiken hehkutuksen arvoisesti)

Back
Ylös Bottom