Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Pistääkö täällä ihmisiä kaikki muutkin "vitun kusinaamojen" aiheuttamat liikenneonnettomuudet vihaksi?

Vittu kuin pistää vihaksi tollanen. Ei jumalauta.

Eiköhän jokainen kuski ole tehnyt autossa joskus jotain semmoista mikä on herpaannuttanut keskittymisen liikenteestä ja on lähinnä ollut tuuria ettei edessä joku ole tehnyt äkkijarrutusta tai ole jalankulkija kävellyt suojatiellä eteen. Tässä parin päivän aikana nähnyt kaksi kertaa kun joku ajanut suojetien eteen pysähtyneen auton ohi pysähtymättä itse, semmosia 30 vuotiaita sällejä kummatkin, varmasti omasta mielestään "keskivertoa parempia kuskeja".

Eiköhän jokainen kuski ole tehnyt autossa joskus jotain semmoista mikä on herpaannuttanut keskittymisen liikenteestä ja on lähinnä ollut tuuria ettei edessä joku ole tehnyt äkkijarrutusta tai ole jalankulkija kävellyt suojatiellä eteen. Tässä parin päivän aikana nähnyt kaksi kertaa kun joku ajanut suojetien eteen pysähtyneen auton ohi pysähtymättä itse, semmosia 30 vuotiaita sällejä kummatkin, varmasti omasta mielestään "keskivertoa parempia kuskeja".
Noita tapahtuu varmaan aika paljon. Kerran olin manskulla ja menossa vasenta kaistaa. Suojatien edessä oli oikealla kaistalla dösä parkissa ja toki olin siihen pysähtymässä, taisin vain tulla niin lujaa, että kuski ikunasta huitoi pysätymismerkkiä kun joku mummo siellä taapersi.

Itse olen nähnyt vanhan papparaisen ajavan nenäni edestä (alle metrin päästä ohi) punaisia päin. Pappa oli kyyristynyt nostamaan lattialta/pelkääjän penkiltä jotaikin ajaen samalla täyttä vauhtia eteenpäin kohti punaista valoa. Saatana kun pistää vihaks...

Back
Ylös Bottom