Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

^ Linkissä näkyy bajamajasukellus eikä Top Gearia, kuten ilmeisesti oli tarkoitus...??

Mike joskus kyseli miltä näyttää ihminen shredderissä. No, tässä sinne pistetään lehmien ja hevosten ruhoja:

[mod]Tää löytyy jo VIP-puolelta ja sen takia ei linkitellä mitään gorea tähän julkiseen ketjuun. T:Termis [/mod]

Mutta tässä erona on se , että kyseessä on tietokonenörtti, joka arvostaa tietokoneita, komponentteja sen sisällä ja varsinkin kalliita näyttöjä.

En nyt ton reaktion aitoudesta mee arvailemaan, mutta jos oikeen hermo menee ja on tapana purkaa aggressiota lähellä oleviin tavaroihin, niin ei juuri sillä hetkellä mieti kauheasti tavaran arvoa. Kynnys rikkoa arvotavaraa sitten vaihtelee eri ihmisillä. Itsehän olen kantapään kautta oppinut, että jos on tarvetta nii sitten lyödään seinään tai pöytään niin kovaa ettei viikkoon tulis mieleenkään lyödä uudestaan :D Täytyy vaan varmistaa, että ne kestää.

Kyllä saisi eukko kyytiä jos tuollaisen tempun tekisi (olettaen tietenkin että pelaisin wowia). Satojen tai tuhansien tuntien panostus kun menee hukkaan jonkun idiootin toimesta, niin ei siinä kauheasti naurata.

Onneksi olen itse päässyt eroon tuosta tavaroiden tuhoamisesta. Muutama hiiri ja näppis myöhemmin alkaa miettimään, onko olemassa mitään parempaa tapaa purkaa turhautumistaan.

Onneksi ei taida ukot poistua palvelimilta saman tien kun ne on poistettu, juuri tälläisen takia. Kamoista en sitten tiedä, eukko tuhosi niitäkin ihan erikseen.

Back
Ylös Bottom