Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

No en mä nyt tiedä millasia temppuja täs tarkoitetaan, mutta voin silti kertoa että samat temput tekis jokainen huippurallikuski. Se on varma. Vaikkapa nyt Gardemeisterin Toni joka on aika paljon autoilla temppuillut. Eikä ralli ole todellakaan ainoa mittari, mutta mä tossa kommentoin lähinnä Ken Blockin mahdollisuuksia rallissa.

Ei vittu, minkälainen koulutus noilla oikein on? Kaks raavasta miestä ei saa yhtä hippiä ensinnäkin otettua hallintaan ja sitten raudoitettua. Eikä saa edes taserilla osu. Mun mummikin olis selvinny tosta paremmin.

Ihan mielenkiinnosta on kysyttävä, että oletko joutunut itse laittamaan rautoja henkilölle, joka todella vastustaa niiden rautojen laittoa? Ei ole mikään maailman helpoin homma, vaikka sitten kokoeroa olisikin hieman. Ei sillä että ko. poliisit olisivat kovin ammattitaitoista kuvaa itsestään antaneet.

Nätisti kiipiää kelekka.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Päivän teema on SÄHKÖ!

ElectricityBARCROFT_450x300.jpg

Voltteja riittää voimalinjoissa:

http://www.youtube.com/watch?v=q1wsAd9q_4w&feature=related

Ihan mielenkiinnosta on kysyttävä, että oletko joutunut itse laittamaan rautoja henkilölle, joka todella vastustaa niiden rautojen laittoa? Ei ole mikään maailman helpoin homma, vaikka sitten kokoeroa olisikin hieman. Ei sillä että ko. poliisit olisivat kovin ammattitaitoista kuvaa itsestään antaneet.

Olen, sillä sattumoisin olen turvallisuusalalla töissä.Tosta videosta kyllä paistaa läpi epäpätevyys poliisin taholta. Kaks suhteellisen raavasta poliisia vs suhteellisen rimpula hippi, jonka vastarintakin oli lähinnä venkoilua. Tottakai, joskus sattuu se ninja kohdalle jota ei laiteta ihan noin vaan pakettiin, mutta ei jumalauta toi taserin käyttö oli jo niin onnetonta että huhhuh, vai miten selität sen että kaveri lähinnä käveli pois ja kipitti karkuun? :lol2:

edit. tarkennettakoon, että taserin käytöstä ei kyllä ole mitään kokemuksia, se kun löytyy Suomesta vain viranomaisilta. Mutta ihan "mutu"-tuntumalla voisin todeta, ettei se taserin
käyttö menny ihan putkeen.

edit. tarkennettakoon, että taserin käytöstä ei kyllä ole mitään kokemuksia, se kun löytyy Suomesta vain viranomaisilta. Mutta ihan "mutu"-tuntumalla voisin todeta, ettei se taserin
käyttö menny ihan putkeen.

Eipä se kyllä lamaannuttanut sitä tyyppiä mitenkään.Aika päättäväistä oli kyllä hipin vastarinta.

Tässä kalpenee pari Talentin tuotantokautta tuon kaverin rinnalla

Back
Ylös Bottom