Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Hahahaha :d

070724_korean_mummy_02.jpg

Hyvä, suomalainen lyhytelokuva Kaveri:
http://kaverimovie.vox.com/

Vittu että välillä laittaa vituttaan nuo vanha-jutut. Tässäkin ketjussa mun asetuksilla on 808 sivua, niin alanko mä kaikkia surffaan läpi. Jos on jotain hyvää, niin kyllä sen ilman vittuilua voi postailla uudestaan!!

Vittu että välillä laittaa vituttaan nuo vanha-jutut. Tässäkin ketjussa mun asetuksilla on 808 sivua, niin alanko mä kaikkia surffaan läpi. Jos on jotain hyvää, niin kyllä sen ilman vittuilua voi postailla uudestaan!!

Tästä täysin samaa mieltä. Edellytettäänkö tämän ketjun seuraamisen olevan jonkinlainen jatkumo, jonka jokaisen osan ja nyanssin jokainen ketjun seuraaja osaa ulkoa? Säälittävää kytätä toisten postauksia ja huomautella niistä, hyviä juttuja katsoo jo kertauksen vuoksi aivan mielellään.

Älkääkä kirjoittako tähän perään mitään näsäviisasta paskaa söötseistä yms., hankkikaa elämä vitun konstailijat!

Täällä on omat poliisit, Kuvat ja video thredeissä.

Tästä täysin samaa mieltä. Edellytettäänkö tämän ketjun seuraamisen olevan jonkinlainen jatkumo, jonka jokaisen osan ja nyanssin jokainen ketjun seuraaja osaa ulkoa? Säälittävää kytätä toisten postauksia ja huomautella niistä, hyviä juttuja katsoo jo kertauksen vuoksi aivan mielellään.

Älkääkä kirjoittako tähän perään mitään näsäviisasta paskaa söötseistä yms., hankkikaa elämä vitun konstailijat!

Just niin. Hyvät videot voi katsella kyllä uudestaan ja kaikki ei seuraa tätä 24/7 ja selaa ketjua päiviä taakse päin.

On se vaikiata painaa tuosta Search This Thread ja copypasteta siihen linkki tai youtubesta se pääteosa tyyliin E4tt321424 ja painaa ok kattookseen onko täällä jo se linkki. Konstuus on pahasta, ja konsta tulee vielä kostamaan.

[E]
http://www.youtube.com/watch?v=NKPe-FnT5As

Mikähän mörkö se tuostakin vielä kasvaa?

Erityisesti 0:53 most-muscular liikehdintä pisti repeilyttämään kovasti. :D Kaveristahan on oma thredi täällä.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom