Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL!
Kuka menee palasiks? Staal repii seminin paidan pois ja Semin huitoo ku ämmä.
Joo ei kyllä ollu mikään paras hockey fightti. Tuossa on kuitenkin semmoset jätkät tappelemassa ketkä yleensä keikkuu tiimin pisteissä aika korkeella.
Kaveri on hieman pihalla kun luulee tuomaria vastustajaksi :hyvä:Öö. WTF?:wtf: Kannattaa katsoa 1min-2min tosta videosta ja sit joku vois tulla kertomaan että mitä vittua? Joku takauma kenties?:hyvä:
http://www.youtube.com/watch?v=1SM7nMDNlDs&feature=related
Kyseessä siis thai nyrkkeily matsi ja toinen gubbe "vähän" sekoaa...tuomari hoitaa homman kyllä lepposasti himaan.
Olen kyllä nähnyt monesta suomalaisesta huippunimestä, luultavasti myös Mentulasta, kuvia salilla housut kintuissa kalsarisillaan jännittämässä jalkojaan. Tuskin noissa kuvissa ainakaan terävää älyä ja korkeaa koulutusta esitellään.Tämän klipin esiintyjä ei ole ilmeisesti kuullut, että naiset menestyvät nykyisin pelkästään korkean koulutuksensa ja säkenöivän bisnesälynsä avulla, ulkonäöllä ei ole enää mitään merkitystä.
Mitäköhän esimerkiksi Jari Mentula tuumaisi, jos joku ehdottaisi hänelle, että hän alkaisi treenaamaan tiukoissa pikkutrikoissa ja että treenin aikana kuvattaisiin vain hänen persettään peräerkkien iloksi. Luulen, ettei hän pitäisi ehdotuksesta.
Olen kyllä nähnyt monesta suomalaisesta huippunimestä, luultavasti myös Mentulasta, kuvia salilla housut kintuissa kalsarisillaan jännittämässä jalkojaan. Tuskin noissa kuvissa ainakaan terävää älyä ja korkeaa koulutusta esitellään.
Edit: ei tarvitse mennä kuin tuonne pakkotoiston galleriaan niin löytää lähestulkoon vastaavanlaisia "pyllistyskuvia". Ei sillä, että näissä kuvissa mitään vikaa olisi ja ihan kivahan niitä on katsella.
Tämän klipin esiintyjä ei ole ilmeisesti kuullut, että naiset menestyvät nykyisin pelkästään korkean koulutuksensa ja säkenöivän bisnesälynsä avulla, ulkonäöllä ei ole enää mitään merkitystä.
Mitäköhän esimerkiksi Jari Mentula tuumaisi, jos joku ehdottaisi hänelle, että hän alkaisi treenaamaan tiukoissa pikkutrikoissa ja että treenin aikana kuvattaisiin vain hänen persettään peräerkkien iloksi. Luulen, ettei hän pitäisi ehdotuksesta.
Kato nyt sääki se video uudestaan ja mieti mitä sanoit :dance2: ;)
Mikäs se sun pointti oli? Kauhistella kuinka joku voi tehdä tuollaista? Tuo on mielestäni kuitenkin aika kesyä, jotkut tekevät jopa hc-poukkuakin:wtf:. Jotkut taas tekevät "taiteellisen" kirjan jossa naiset esiintyvät täysin alasti, tässä videossa mallilla oli kuitenkin vaatteet päällä. Peppuahan siinä kuvattiin mutta ei tuo nyt nykymaailmassa mikään mullistava asia ole.Sinulta meni kirjoitukseni ydin ns. ohi.
http://www.youtube.com/watch?v=JZL3gjs6ang&feature=related
Kerrankin olen kinkin kanssa samaa mieltä. :D

Sinulta meni kirjoitukseni ydin ns. ohi.