ironchef
Ironchef's World
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ku ollaan idolilinjalla, niin JÖSSES et osaa tyär laulaa
Anna Bergendahl
No voihan vittu. Hitusen kalpenee suomalaiset vastineet. Ei vedä hullummin Petrikään. Nuo kaksi dominoisivat Suomen Idolssia tosta vaan, ellei jostain putkahda joku superlahjakkuus.

Ruotsissa on kyllä pirusti lahjakkaita muusikoita. On kuitenkin lähinnä vitsi puhua "hyvistä muusikoista" Idolsin yhteydessä. Idols edustaa lähinnä musiikkiteollisuuden rappiotilaa itse musiikin kannalta, vaikka toki sillä rahaa tehdään. Ja hyviä laulajia voi toki aidolssissakin olla.No voihan vittu. Hitusen kalpenee suomalaiset vastineet. Ei vedä hullummin Petrikään. Nuo kaksi dominoisivat Suomen Idolssia tosta vaan, ellei jostain putkahda joku superlahjakkuus.
Ruotsissa on kyllä pirusti lahjakkaita muusikoita. On kuitenkin lähinnä vitsi puhua "hyvistä muusikoista" Idolsin yhteydessä. Idols edustaa lähinnä musiikkiteollisuuden rappiotilaa itse musiikin kannalta, vaikka toki sillä rahaa tehdään. Ja hyviä laulajia voi toki aidolssissakin olla.
mut mitä ihmettä sä alat horiseen siitä, mitä Idols on "musiikin" kannalta, kun kaveri sanoo että Anna Bergendahlin suomalaiset vastineet (eli tässä tapauksessa suomalaiset Idols-kokelaat) kalpenee sen rinnalla???? Whaaat??? Huom. kukaan ei puhunut hyvistä muusikoista, oli nuo hurrit sellaisia tai eivät.Ruotsissa on kyllä pirusti lahjakkaita muusikoita. On kuitenkin lähinnä vitsi puhua "hyvistä muusikoista" Idolsin yhteydessä. Idols edustaa lähinnä musiikkiteollisuuden rappiotilaa itse musiikin kannalta, vaikka toki sillä rahaa tehdään. Ja hyviä laulajia voi toki aidolssissakin olla.

Ei löytynyt tätäkään, joten laitan tuosta edellisestä videossa olleen linkin tänne: http://www.youtube.com/watch?v=3m6XPzFP27Y&feature=related :dance: :hyvä: