Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Mulla ei menny :)

2 girls, 1 cup reactions
Näitä on ihan vitusti ei jaksanut montaa kattoa mut tässä pari
reaktio1
reaktio2 really not that bad, it`s ice cream......yääähg:D

Tässä vielä niille jotka eivät ole pätkää nähneet. En ole varma kumpi on alkuperäinen versio:rolleyes:
2 girls, 1 cup
2 girls, 1 cup
Ei ole kyllä kumpikaan noista. 2girls 1 cup on sen laatuista tavaraa, että sitä ei tässä threadissa todennäköisesti nähdä.

Voin antaa kuitenkin vinkin, että googlesta löydät hakusanalla "2 girls 1 cup" videon heti ensimmäisestä linkistä ja suhteellisen oksettava video on kyseessä. Ei ole nuo oksennus- ja kakkajutut ihan mun mieleen. Kai tuo oikeasti on feikki, sillä ei kai nyt kukaan oikeasti paskaa syö, vaikka maksettaisiinkin.

Ei ole kyllä kumpikaan noista. 2girls 1 cup on sen laatuista tavaraa, että sitä ei tässä threadissa todennäköisesti nähdä.

Voin antaa kuitenkin vinkin, että googlesta löydät hakusanalla "2 girls 1 cup" videon heti ensimmäisestä linkistä ja suhteellisen oksettava video on kyseessä. Ei ole nuo oksennus- ja kakkajutut ihan mun mieleen. Kai tuo oikeasti on feikki, sillä ei kai nyt kukaan oikeasti paskaa syö, vaikka maksettaisiinkin.

:D tsoukkinahan nuo pistin ;) vähän kun sääntöjä lukasee niin ymmärrät että ei tänne alkuperäistä kehtaa laittaa.

"Koti, pari kissaa ja vähä anaaliseksiä... ei oo paljo vaadittu."

Jooei. :hyvä:

Kumpikin linkkihän menee 1. osaan, mutta sieltähän se 2. löytyy sopivasti oikeesta reunasta.

Back
Ylös Bottom