Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Tässä tuo MTV3:n uutisissa venäjänmaalla käyty käsirysy puhelimessa. Aika hupaisa kyllä. Noinhan ne ryssät toimii:

http://www.youtube.com/watch?v=VJuJll4JwJ4

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VJuJll4JwJ4"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VJuJll4JwJ4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Tässä tuo MTV3:n uutisissa venäjänmaalla käyty käsirysy puhelimessa. Aika hupaisa kyllä. Noinhan ne ryssät toimii:

http://www.youtube.com/watch?v=VJuJll4JwJ4

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VJuJll4JwJ4"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VJuJll4JwJ4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Touch me, touch me, I want to feel your bodyyyyyy!

Huippu pätkä!

Taas nähtiin miten paljo ihmiset näkee vaivaa tarkistaaksen parisivua taaksepäin :D

Sanon tämän nyt vain kerran, joten sinä muut wanhawinettäjämoukat kuulolla:

Yksikertaisin tapa hoitaa koko asia on kirjoittaa videon nimi linkin yhteyteen, kuten tein. Silloin minun ei tarvitse selata kymmentä sivua taaksepäin threadia tarkistaakseni onko joku muu postannut linkin ja winettäjäidiootin ei tarvitse tehdä samaa voidakseen päteä ja postata coolin wanhalinkin. Winettäjä voi todeta nähneensä videon ja siirtyä seuraavaan.

Vittu ettekste tajuu, että tallaset threadit kuolee jos postaajan tarvii avata jokainen linkki useita sivuja taaksepäin postatakseen uuden linkin ja varmuuden vuoksi vielä pahoitella, että "Toivottavasti ei ole vanha". Jokainen linkki pitää nimenomaan avata, koska joku on voinut vaikka break.comista postata saman videon kuin minä uutuubista.

Tässä vielä saatana esimerkki:

Evolution of dance:
http://www.youtube.com/watch?v=QGQMyN75LFQ

Nonii avakkaa toi ja vinettäkää aivan saatanasti.

Yksikertaisin tapa hoitaa koko asia on kirjoittaa videon nimi linkin yhteyteen, kuten tein. Silloin minun ei tarvitse selata kymmentä sivua taaksepäin threadia tarkistaakseni onko joku muu postannut linkin ja winettäjäidiootin ei tarvitse tehdä samaa voidakseen päteä ja postata coolin wanhalinkin. Winettäjä voi todeta nähneensä videon ja siirtyä seuraavaan.

Vittu ettekste tajuu, että tallaset threadit kuolee jos postaajan tarvii avata jokainen linkki useita sivuja taaksepäin postatakseen uuden linkin ja varmuuden vuoksi vielä pahoitella, että "Toivottavasti ei ole vanha". Jokainen linkki pitää nimenomaan avata, koska joku on voinut vaikka break.comista postata saman videon kuin minä uutuubista.

Evolution of dance:

Tässähän on lähinnä kyse siitä, että kun kaverisi kertoo sinulle vitsin jonka olet jo kuullut, niin joko kohteliaasti kuuntelet jo sinulle tutun vitsin tai ilmoitat hänelle ensimmäisten sanojen soljuessa huulten välistä, että "anteeksi, mutta vitsi, jonka aiot minulle kertoa, on minulle jo entuudestaan tuttu." Ei siis ole mielestäni väärin ilmoittaa wanhan videon postaajalle hänen toimineen vähemmän toivotulla tavalla, koska useimmat näistä videoista ovat hauskoja ekalla kerralla... toista kertaa ne eivät välttämättä naurata.
TUT_TUTANKHAMEN_TUTANKHAMUN.JPG

p.s. wanha on wanhaa, ei siitä yli pääse... :jahas:

Evolution of dance:

Hah. Söitkö aamupuuron kylmänä vai mikä tuli :jahas:

Tässähän on lähinnä kyse siitä, että kun kaverisi kertoo sinulle vitsin jonka olet jo kuullut, niin joko kohteliaasti kuuntelet jo sinulle tutun vitsin tai ilmoitat hänelle ensimmäisten sanojen soljuessa huulten välistä, että "anteeksi, mutta vitsi, jonka aiot minulle kertoa, on minulle jo entuudestaan tuttu." Ei siis ole mielestäni väärin ilmoittaa wanhan videon postaajalle hänen toimineen vähemmän toivotulla tavalla, koska useimmat näistä videoista ovat hauskoja ekalla kerralla... toista kertaa ne eivät välttämättä naurata.
TUT_TUTANKHAMEN_TUTANKHAMUN.JPG

p.s. wanha on wanhaa, ei siitä yli pääse... :jahas:

NCH: En syö aamupuuroa yhdeltä yöllä.

Konsta:
Tää on teidän nuorten pienten poikien vika. Jaa mikä? No luetun ymmärtäminen. Sä et ollenkaan ymmärtäny mitä kirjoitin. Luepa uudestaan kritiikkini siitä, että koko puoltamasi toimintatapa on väärä.

Mita helvetin valia silla on jos joku video tulee tanne kahteen kertaan? Onko vanne niin kirealla paan ymparilla etta jo kerran nahdyn video uudelleen nakeminen on viimeinen pisara?

Mun aikaa on ainakin hukanneet enemman naa "wanha" urputtajat, kun se jos avaan jo kerran nahdyn videon ja huomaan muutaman sekunnin sisalla etta sehan on jo nahty ja laitan se kiinni. Ehka se oon vaan mina, mutta kyseinen tilanne ei harmita minua yhtaan (hui: menee aikaa hukkaan 3 sekuntia / viikko), ja joskus video tulee katsottua uudestaan jos se on hiton hyva. Varmaan naitten valittajien mielesta telkkarissa ei sais olla uusintoja eika mitaan leffaa saa ikina, ei missaan olosuhteissa, katsoa enempaa kuin yhden kerran.

Jos jollain on niin alyttomasti aikaa kytata noita tuplapoustauksia, niin kai jostain kannattais tehda jo modi etta saa poistella ne tuplavideot; siihenhan kuluis paljon vahemman aikaa kun urputus postauksen kirjoittamiseen. Sit taa tuplapostaus-natsi-modi vois hieroa tyytyvaisena kammeniaan ja onnitella itseaan puhdasrotuisesti threadista ja huikata sieg heilit Hitlerin kuvaa kohti.

Samaa mieltä denniszeimsin ja Firebatin kanssa. Useimmiten tuon wanhan huutelussa on lähinnä kyse oman surkean egon kohottamisesta. Samat sällit todennäkösesti vääntää salilla runkkupenkkiä ja hauiksia hirveällä heijarilla kun oma ego ei pysty sulattamaan oman pippelin pienuutta ;)

Nimetkää vaan video ja se on siinä, ei tarvitse etukäteen pyydellä anteeksi videon vanhuutta.

Samaa mieltä denniszeimsin ja Firebatin kanssa. Useimmiten tuon wanhan huutelussa on lähinnä kyse oman surkean egon kohottamisesta. Samat sällit todennäkösesti vääntää salilla runkkupenkkiä ja hauiksia hirveällä heijarilla kun oma ego ei pysty sulattamaan oman pippelin pienuutta ;)

Nimetkää vaan video ja se on siinä, ei tarvitse etukäteen pyydellä anteeksi videon vanhuutta.

Siis sehän nyt on pelkästään kohteliasta, että yrittää katsoa onko samaa videota postattu aikaisemmin. Ja jos sen jättää tekemättä ja joku kuittaa, niin ei siitä nyt pitäis noin suuttua.

Onko sitä niin vaikeata tajuta, että jotkut jopa seuraa tätä threadia?

Ennemmänkin oman egon kohottamista on tulla tänne heti kun saa frendiltä linkin "uuteen" pätkään, eikä sen yllättävän itsetuntoryöpyn saattelemana tajua katsoa sen löytyvän samalta/parilta edelliseltä sivulta jo moneen kertaan.

Jos ne wanhan huutelut ottaa noin koville, niin kannattas ehkä luopua koko hommasta. Ei tuu ainakaan paha mieli. Mun mielestä ne muumiokuvat on vieläkin ihan hauskoja.

ps. peace :piis:

Siis sehän nyt on pelkästään kohteliasta, että yrittää katsoa onko samaa videota postattu aikaisemmin. Ja jos sen jättää tekemättä ja joku kuittaa, niin ei siitä nyt pitäis noin suuttua.

Onko sitä niin vaikeata tajuta, että jotkut jopa seuraa tätä threadia?

Ennemmänkin oman egon kohottamista on tulla tänne heti kun saa frendiltä linkin "uuteen" pätkään, eikä sen yllättävän itsetuntoryöpyn saattelemana tajua katsoa sen löytyvän samalta/parilta edelliseltä sivulta jo moneen kertaan.

Jos ne wanhan huutelut ottaa noin koville, niin kannattas ehkä luopua koko hommasta. Ei tuu ainakaan paha mieli. Mun mielestä ne muumiokuvat on vieläkin ihan hauskoja.

ps. peace :piis:

Kyllähän sitä voi ainakin kaksi edellistä sivua katsoa, mutta imo sekään ei ole yhtään pakollista kunhan vaan nimeää videon.

Ja juu, muumiokuvat on joskus ihan hauskoja :D

Back
Ylös Bottom