Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Kaveri pistää kuulustelijalle napin keskelle naamaria lähietäisyydeltä, tapettuaan vanhuksen ja joku ämmä kauhistelee, että kaveri näyttää ihan eläimeltä..?

Öö...sellainen se nyt vaan on..?

JoAT, älä nyt naurata. Oikeasti, auto ajautui vielä enemmän vasemmalle, kun pyörä yritti väistää. Ei muka nähnyt.

Katoin sen kaksi kertaa uudelleen ja mun mielestä auto liikkuu tasaisesti vasemmalle eli juuri kuten ohittaessa yleensä. Prätkäkuski tekee korjausliikeen, jonka seurauksena ajautuu pois asfaltilta.

Turha tästä on väitellä. Toi on mun näkemys. :kippis1:

Edit: prätkän nopeus nousee jostain seittemästä kympistä melkein sataan kahteenkymppiin helvetin nopeesti. Vauhti melkein tuplaantuu about sekunnissa. On se vaikea nähdä peilistä, kun se sieltä tulee.

Onhan se mahdollista nyt kun itsekkin katoin. Tosin auto ei vilkuttanut ja teki aika hemmetin nopean nykäsyn vastaantulevien kaistalle.

Joat katoppa uudelleen: näetkö yhtään autoa punaisen edessä? Siellä kaukana siintää auto jota se olisi sitten ohittamassa. Hmm, aika kaukaa lähtee nykäsemään toiselle kaistalle. Edit , taitaapa siinä itseasiassa olla sen edessä.

No en mene tosiaan väittelee, liian epäselvä :D

JoAT, älä nyt naurata. Oikeasti, auto ajautui vielä enemmän vasemmalle, kun pyörä yritti väistää. Ei muka nähnyt.
Katoin sen kaksi kertaa uudelleen ja mun mielestä auto liikkuu tasaisesti vasemmalle eli juuri kuten ohittaessa yleensä. Prätkäkuski tekee korjausliikeen, jonka seurauksena ajautuu pois asfaltilta.

Turha tästä on väitellä. Toi on mun näkemys. :kippis1:

Edit: prätkän nopeus nousee jostain seittemästä kympistä melkein sataan kahteenkymppiin helvetin nopeesti. Vauhti melkein tuplaantuu about sekunnissa. On se vaikea nähdä peilistä, kun se sieltä tulee.

Tosta on mahdotonta sanoa tekikö tahallaan vai ei. Mutta katsokaapa noita pientareita. Aivan, asfalttipiennarta ei ole ollenkaan vaan viivasta alkaa jorpakko. Täysin sama tilanne on myös Suomessa, mutta kun vertaa Ruotsiin niin tilanne on täysin toinen. Voisin olettaa, että noilla leveämmillä pientareilla on Ruotsissa estetty monta onnettomuutta. Katsokaa vaikka Ghostrider pätkistä, sieltä mahtuu vaikka 300 km/h ajaen ohittamaan :D Sinänsä leveämpi piennar ei poistaisi varsinaista onnettomuuden aiheuttajaa (auto kiilaa eteen), mutta siitä olisi voitu selvitä vahingoitta.

Back
Ylös Bottom