Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Ja jos meikäläinen esim. sattuisi wanhan linkin laittamaan ja joku siitä huomauttaa niin kyllä mä sen kestän. :lol2: Sitten pyydän nöyrimmin anteeksi wanhaa linkkiä ja se siitä, idioottimaista vetää herne nenään tuollaisesta. Täyttyy pian tredi tosta turhasta paskasta missä itketään sitä samaa virttä: "emmä vittu koko trediä jaksanut selata! on mulla muutakin elämää kuin katsoo onko linkki wanha!

Tuskin kukaan noista hernettä nenuun vetäsee, jos joku ilmoittaa, että viteo oli vanha. Tai jos ottaa, niin sitten ei kannata tähän topicciin postailla :D

Mut tartteeks sitä "wanhaahahaa!" postata välttämättä sitäkään... se on yks paskakikkare lisää tähän joukkoon iloiseen. Niinku tääkin posti. Homma on niinku lätkäkorttien keräily. Pitkällä juoksulla tulee vastaan vanhoja tuttuja, mutta aina siellä joukossa joku uuskin on!

Mut tartteeks sitä "wanhaahahaa!" postata välttämättä sitäkään... se on yks paskakikkare lisää tähän joukkoon iloiseen. Niinku tääkin posti. Homma on niinku lätkäkorttien keräily. Pitkällä juoksulla tulee vastaan vanhoja tuttuja, mutta aina siellä joukossa joku uuskin on!

Mut palveleeks se ketään että jengi postaa suupielet jogurtissa samaa linkkiä viis sivua ja vieläpä niin ettei postissa ole kuin pelkkä linkki, joten joudut vielä avaamaan ne kaikki. Jos sun lätkäkortteja myytäis pakkauksissa joissa viidestä yks olis uus, niin varmaan alkais maistumaan glutamiini suussa?

Jos sun lätkäkortteja myytäis pakkauksissa joissa viidestä yks olis uus, niin varmaan alkais maistumaan glutamiini suussa?

No tohon mennessä olis kausi vaihtunu ja tyhjä kansio täytettävänä...

Jätkä nyt on kuitenkin aika uniikki postaamis- ja varmasti niitten linkkien avaamismäärissä. Et kyl muakin varmaan vituttas, jos olisin sä. ;) Samaa mieltä oon tosta, että kuvausta niihin linkkeihin niin saadaan kaikki nukkua yömme rauhassa.

Back
Ylös Bottom