Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Mä en ymmärrä oikein tätä "Wanha"-itkemistä täällä, on mun mielestä hyvä jos näistä yhden sivun vanhoista linkeistä (jotka on tulleet sadoille esim. kiertomailina) huomautetaan, se ensimmäisen onnekkaan postaama linkitys riittää kyllä, vituttaa katsella jos kymmenet sitä samaa linkkiä tunkee riemuissaan "siis vähän tää on niinQ lol!"

Ja jos meikäläinen esim. sattuisi wanhan linkin laittamaan ja joku siitä huomauttaa niin kyllä mä sen kestän. :lol2: Sitten pyydän nöyrimmin anteeksi wanhaa linkkiä ja se siitä, idioottimaista vetää herne nenään tuollaisesta. Täyttyy pian tredi tosta turhasta paskasta missä itketään sitä samaa virttä: "emmä vittu koko trediä jaksanut selata! on mulla muutakin elämää kuin katsoo onko linkki wanha!

Golima! Intialainen tanssipätkä jostain leffasta: http://www.youtube.com/watch?v=LbvP7dT3Dx0&mode=related&search=
mummy.jpg

wanha-jutut on just parhaita. Ei niistä pidä hernettä nenään ottaa kuten ei myöskään siitä jos joku nyt vähän wanhemman pätkän sattuu pistämään.:love:

Ärsyttävää kun mä oon niin hidas et en ikuna ehi huutamaan ainakaan ekana WANHAA.

Back
Ylös Bottom