Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Erinomaisia argumentteja tuli duolta.
-Ei toi oo kenenkään piha.
- No onhan se nyt ihan selvästi!
- Kenen piha se on? Tää on teidän piha, tää on kaupunginaluetta tämä näin.
-Eeei se mitään, kaupunki on meidän, hehhe. Me maksetaan tästä kaaikesta!
:D Selvempi homma. Perus eläkeläis fbi agentteja.

Mitä helvettiä näillä muijilla liikku mielessä? Ensimmäinen juoksee suoraan rekan alle ja toinen henkilöauton alle heti perään.. Videossa ilmeisesti siskokset. Siirtäkää K-18 puolelle vippeille jos on liian rajua..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^toinen noistahan oli heti vapautumisen jälkeen tappanut veitsellä jonkun vastaantulijan kadulla. En jaksa googletella mutta joku mielenvika niillä oli. Jotn agressioita ja harhoja yms. Ei voi muistaa ku onhan siitä jo vissii puol vuotta?

En tiedä onko jo wanha, mutta näin kun tipattomat monilla loppuu niin varoituksen paikka. Varokaa heikkoja...

Rascism in the Elevator

:hyper:

[video]http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=78062[/video]

En tiiä meneeks tää videothreadiin, mutta.. eläkeläiset :worship:
Mä en kestä sekuntiakaan vanhuksien päänaukomista. Olin tuossa yksi päivä koirien kanssa lenkillä ja toinen sitten päätti kusta lumikasaan, jossa oli hajut muiden koirien kusesta. Se kasa sattui olemaan metrin päässä viereisen talon kulmauksesta.

Joku mummo alkoi vittuilemaan ihan kympillä, että vie koirasi muualle kusemaan, se kusi ruostuttaa rännit. Meni heti päreet ja huusin, että vittu lumetko täällä jo ruostuu. Mummeli siihen, että minä maksan sitten sen rännin korjauksen kun se ruostuu. Lähdin pois ennenkuin olisin heitellyt paskapussilla sitä lehmää. Vanhukset osaa olla vielä vittumaisempia kuin känniset ämmät baarin ovella kun niitä ei päästä sisään. Vanhukset elää niin omassa maailmassaan, ettei niiden kanssa voi väitellä mistään.

Back
Ylös Bottom