Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

taas tällästä keskustelua, laskin että toi poliisi pyysi antamaan ton käden noin 50 kertaa.. mut eihän sitä kannata totella, senhän kuuluu sit päästää sut vapaaks jos ei tottele, eiks je?

Juu ja sit poliisin kuuluu hakata sun päätä konepeltiin ja vetää pataan kun et tottele, eiks je? :hyvä:

taas tällästä keskustelua, laskin että toi poliisi pyysi antamaan ton käden noin 50 kertaa.. mut eihän sitä kannata totella, senhän kuuluu sit päästää sut vapaaks jos ei tottele, eiks je?

Joo, tyhmä ku ei tottele. Mut kyllä kytän pitää osata raudottaa 164x paremmin ku toi pelle tekee? Jätkä ähertää vitun kauan noita käsiä ihme asentoihin, ei mitään tolkkua tossa sen touhussa. Vaikuttaa tollaselta vässykältä.

Tosta lyönnistä en sano mitään, avarilla tuli. Ei nyt suurta vahinkoa tehny sillä, kyllä sitä säikähtää jos tollanen akka alkaa puremaan. Ei oo kivaa loppuelämää elää sen HI-viruksen kanssa.

Pippurit oli kyllä turha veto, ei sillä etteikö toi idiootti ois ansainnu niitä naamalle.

Juu ja sit poliisin kuuluu hakata sun päätä konepeltiin ja vetää pataan kun et tottele, eiks je? :hyvä:

tästä samasta asiasta väännettiin jo keväällä täällä, mun mielipide ei oo muuttunut, jos poliisia/järjestystäylläpitävää henkilöä ei tottele niin hyvä vaan et saa vähän dunkkuun ni oppii, ne on olemassa noi instanssit sitä varten et niitä totellaan, eikä vedetä itkupotkuraivareita ku jää vuosituhannen bileet kesken tai kengistä katkes korko. ihan sama onko poliisi sit vässykkä tai ei jos se sanoo et kädet tänne nyt kuuluu laittaa raudat ni oikea oppisesti et laita vastaan, mun nähdäkseni tässä loppupeleissä molemmat teki väärin, akka alotti, teki ensin jotain minkä takia se laitetaan rautoihin, ja sit vielä vastusteli raudoittamista. sai mitä ansaitsi piste.

tästä samasta asiasta väännettiin jo keväällä täällä, mun mielipide ei oo muuttunut, jos poliisia/järjestystäylläpitävää henkilöä ei tottele niin hyvä vaan et saa vähän dunkkuun ni oppii, ne on olemassa noi instanssit sitä varten et niitä totellaan, eikä vedetä itkupotkuraivareita ku jää vuosituhannen bileet kesken tai kengistä katkes korko. ihan sama onko poliisi sit vässykkä tai ei jos se sanoo et kädet tänne nyt kuuluu laittaa raudat ni oikea oppisesti et laita vastaan, mun nähdäkseni tässä loppupeleissä molemmat teki väärin, akka alotti, teki ensin jotain minkä takia se laitetaan rautoihin, ja sit vielä vastusteli raudoittamista. sai mitä ansaitsi piste.
Täysin samaa mieltä.

:rock: Samoilla linjoilla. Herran pelko on viisauden alku jne.

Tyttö on 15, lapsi vielä. Eikös poliisit yleensä partioi pareittan? Jos tolla ei oo paria nii vois sen verran lisätä resursseja, että ei tarttis käyttää väkivaltaa ihan kaikkiin lapsiin jotka hangottelee vastaan. 15 vuotiaan saa kyllä kahdestaan ihan nätisti asettuun ilman väkivaltaa.

Back
Ylös Bottom