Kitarakaupoilla. Tämä tuli juuri televisiosta pari päivää sitten. Conan kyllä tekee aivan loistavaa huumoria, kun hän pääsee ulkomaailmaan. Varsinkin se, jossa hän oli äänitysstudiossa oli loistava. Ei nyt nopeasti etsittynä löytynyt.
Aika hitaasti noi mieltymykset vaihtuu kulttuurin sisällä. Jos jääkiekkoliigat saisivat jostain miljardibiljardin euroa ja käyttäisivät sen mainostamiseen sun muuhun oheiskrääsään, niin kohta jääkiekko olisi suositumpi kuin jalkapallo, ehkä.
Aika hitaasti noi mieltymykset vaihtuu kulttuurin sisällä. Jos jääkiekkoliigat saisivat jostain miljardibiljardin euroa ja käyttäisivät sen mainostamiseen sun muuhun oheiskrääsään, niin kohta jääkiekko olisi suositumpi kuin jalkapallo, ehkä.
Tossa ku olis oma muksu, niin tarhan täti sais jatkaa operointiaan hengityskoneesta käsin...ei saatana ku pistää vihaks tommoset sairaat mulkut. :curs:
Minä en ole aivan kaikkea nähnyt, mutta silti jotain ja tuo oli melko lailla juurikin eka, joka piti jättää kesken. Aivan hirveän näköstä! :curs: Mitäköhän tytölle (tai pojalle) koitui tuosta?
Ja laitetaan vielä pätkä, jossa kaverilla ei aukee laskuvarjo. Eikä tuossa sillain mitään ihmeellistä (vaikkakin kauheaa), mutta tuo pojan juoksemaan lähtö syöpyi mieleeni..
Voin katsoa mestauksia ja ihmisiä roviolla mutta näistä tulee aina ihan kauhea olo.
Eli loispistiäisiä jotka saastuttavat toukkia munimalla toukkien sisälle omat munansa jotka sitten poraavat itsensä ulos isäntäruumiista. Käytetään kemikaalittomassa tuholaistorjunnassa.
Sama täällä. Oon turtunu beheading-videoiden kuolonkorinoihin, mutta nämä pistävät vatsan sekasin. Hyönteismaailman lisääntyminen on ihan helvetin sairasta. Suoraan Alien-elokuvista, mutta pienemmässä koossa. Toinen on ne jättifinnien/mätäpaiseiden räjäytysvideot. :urjo:
Sama täällä. Oon turtunu beheading-videoiden kuolonkorinoihin, mutta nämä pistävät vatsan sekasin. Hyönteismaailman lisääntyminen on ihan helvetin sairasta. Suoraan Alien-elokuvista, mutta pienemmässä koossa. Toinen on ne jättifinnien/mätäpaiseiden räjäytysvideot. :urjo:
Tässä pari lisäpätkää. Onboard Steve Plater 2009 vuoden Isle of Manissa. Nyt ei voi edes kukaan valittaa, että typerää ja älytöntä tieliikenteen vaarantamista, kun on kisa kyseessä. Noi jätkiä on todella hulluja.