Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

NPH sanoi:
http://www.big-boys.com/articles/carbomb.html

En käsittänytkään että autopommit noinkin tehokkaita ovat

Muistelepa niitä Oklahman pommi-iskun jälkiä. Toi oli vielä pientä kauraa sen rinnalla.

Tässä pikku kuva tapahtuneesta, jos et satu muistamaan.

bomb.jpg

ironchef sanoi:
Ja Ibby Loven amerikkalainen sekosisko... This is scary! American Idol

Pikkuisen pelottava neitokainen. Nää on kyllä sinällään hauskoja, kun "monet monet monet monet ihmiset, tutut ja vieraat ovat ylistäneet mun ääntäni!" :)

"Naiset ja herrat, saanko esitellä illan artistivieraamme! Tervetuloa Ibby "Vitun bileet" Love feat. Mary "Thousandth voices inside my head" Roach!" :worship:

ironchef sanoi:
Ja Ibby Loven amerikkalainen sekosisko... This is scary! American Idol

Huiiii! Empähän olis halunnu olla kameramies tuossa :evil:

Mantu sanoi:
"monet monet monet monet ihmiset, tutut ja vieraat ovat ylistäneet mun ääntäni!"

Niin... Ne tutut ja tuntemattomat jotka tuossakin kesken arvioinnin jutteli :eek:

Tidus sanoi:
Miten tuon saisi avattua vaikka realplayerillä, winampilla kun tuo ei tykkää toimia.
Mulla ainakin winamp pyöritti ihan hienosti. Tallennat omalle koneelles ja avaat sitten ihan millä lystäät.

NoPain sanoi:
Mulla ainakin winamp pyöritti ihan hienosti. Tallennat omalle koneelles ja avaat sitten ihan millä lystäät.

Seuraava tyhmä kysymys: Kuinka saan tallennettua tuon koneelle? Kun avaan linkin, niin se aukaisee samantien winampin, mutta winampissa ei näy eikä kuulu mitään.

Paina tota linkkiä. Kopioi osoiteriville tuleva linkki, kirjota linkki tän keskustelun esikatseluun esim. ja sitten paina sitä linkkiä oikealla ja "Tallenna nimellä"

Back
Ylös Bottom