Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

:offtopic:Ei taida kala enää elää kun sisuskalut on otettu pois. Sätkiminen ja haukkominen on normaalia kuolleilla kaloilla, jää lihasspasmeja nykimään itsekseen. Muistan kun joskus pikkupoikana olin saanut pikkuhauen, suomustanut ja fileroinut sen ja se filekin vielä sätki kämmenellä!!

Uskon että kalat tuntevat kipua, looginen ominaisuus selviytymistä ajatellen. Muisti niillä on heikko ja tarttuvat samaan uistimeen puolen tunnin päästä edellisestä poskeen tarttumisesta.

No hyi helvetti:urjo: Joskus kysyin bilsan tunnilla että tunteeko se kala jos nappaa esim. uistimeen, niin vastas että ei... Mutta tuosta en tiedä...

Raakaa kalaa, joka vielä sätkii:urjo:

noh, olen omin silmin nähnyt kuinka fisu ui käteen "rapsutettavaksi" kun sillä oli iholoisia, jotka saavat nahan kutiamaan...

Kalat muutenkin raapivat itseään pohjaa vasten tai tekevät nykiviä liikkeitä, jos on loisia.

Jotta jos kutiaa, niin eiköhän tuollainen myös satu. Kuolluthan tuo kala silti jo pöytään tuodessa on, kai?:urjo:

kalan file alkaa "sätkimään" kun siihen laittaa suolaa lihakset jotenki reagoi näin minulle kerrottiin

Back
Ylös Bottom