Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

vituttaako muuten muita tuo youtuben jatkuva pätkiminen? Itsellä on käyttö vähentynyt huomattavasti sen takia ettei kiinnosta odotella jonkun flashpätkän latautumista 5 minuuttia ja katsella sitä kun se lataa kerrallaan sen 2 sekunnin pätkän. hyvä palvelu mutta liian vähän kaistaa tarjolla. :jahas:

vituttaako muuten muita tuo youtuben jatkuva pätkiminen? Itsellä on käyttö vähentynyt huomattavasti sen takia ettei kiinnosta odotella jonkun flashpätkän latautumista 5 minuuttia ja katsella sitä kun se lataa kerrallaan sen 2 sekunnin pätkän. hyvä palvelu mutta liian vähän kaistaa tarjolla. :jahas:
Joo, alkaa olla palvelu sen verran kuormitettu. Itse teen nykyään silleen, että jätän pätkän latautumaan taustalle ilman ääniä ja teen jotain muuta sillä välin.

Mulla youtube toimii ihan normaalisti, eikä pätki eikä oo hidastunu aiemmasta.
Oon muilta kyllä kuullu, että toi olis hemmetin hidas nykyään, mutta mulla ainaskin toimii ihan hyvin.. En tiedä sitten mistä johtuu..:)

:D no anteeksi. eiköhän täällä ole monet videot jo kahteen tai useampaankin kertaan. ei viitsi ruveta aina selaan että onkohan tää video jo täällä:hyper:

No ei tietenkää tarvi alkaa selaan mutta voi sitä pari sivuu tai postii kattoo taaksepäin. Samalla lailla kai sitä vois itekki postata jotai vuoden -98 kummelia uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Kuitenki on ilmeisesti tarkotus että nää threadit kehittyy ja tulee uutta materiaalia kehiin, eikä kaikki lapa samaa videota sivu sivulta, vaan ku ei jaksa kattoo edellistä postia tai sivua. Mulla on perjantain känkkä-ränkkä ilmeisesti. Sorry :rolleyes: Jatkakaa :piis:

Back
Ylös Bottom