Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Mutta miksi ihmeessä kaikki "kohtaukset" tossa setissä on tehty tolla samalla tekulla? Perus kameran käyttöä väliin, kun ei mitään ihmeellistä kikkaa tehä, ois piristäny tota

Jooei, nopealla eka vilkaisulla tuo näytti jonkin sortin "itsepuolustukselta".

Noiden youtuben kommenttijuttujen perusteella tuo skeittisälli provosi teinareita tahallaan että saisi homman videolle :david:
Hitto kun en millään muista missä hemmetissä olen ton nähny kokonaisuudessaan. Se oli osa jotain pidempää pätkää. Sen kyllä luulen siitä musitavani, että homma meni enemmänkin niin kuin youtuben kommenteissa sanotaan.
Ei voi kyllä olla varma, kun en saa nyt oikein mitään päähäni, mutta tällainen mielikuva olis.

Hitto kun en millään muista missä hemmetissä olen ton nähny kokonaisuudessaan. Se oli osa jotain pidempää pätkää. Sen kyllä luulen siitä musitavani, että homma meni enemmänkin niin kuin youtuben kommenteissa sanotaan.
Ei voi kyllä olla varma, kun en saa nyt oikein mitään päähäni, mutta tällainen mielikuva olis.

Muistelisin ainakin nähneeni tuon jossain Camp Kill Yourself (CKY) - pätkässä, en tosin muista oliko se paljoa tuota pidempi siinä tai selitettiinkö tilannetta mitenkään.

Tuo Vallelyhan jossain videossa häätää security - miehen pois yheltä parkkipaikalta jossa ovat skeittaamassa ja jonne se vartija tulee komentamaan.

Muistelisin ainakin nähneeni tuon jossain Camp Kill Yourself (CKY) - pätkässä, en tosin muista oliko se paljoa tuota pidempi siinä tai selitettiinkö tilannetta mitenkään.
Hyvinkin mahdollista. Mä kelailin tossa aiemmin, että siinä videossa oli joitakin näitä äijiä Jackassista ja Viva La Bamista. Ei sitten tullut CKY jostain syystä mieleen. Mutta nyt kun sen sanoit, voin kertoa melko suurella varmuudella, että kyseessä on CKY3-pätkä.

Toivottavasti ei ole jo wanha. Tässä nyt kuitenkin hieman harvinaisempaa materiaalia, ruumiinavaus nimittäin: http://www.veoh.com/videoDetails.html?v=e176608S4r7zsNN

Itse pelkäsin aluksi järkyttyväni videon sisällöstä, mutta eipä se sitten tuntunutkaan missään. Varsin mielenkiintoinen, eikö?

Viimeksi muokattu:
Toivottavasti ei ole jo wanha. Tässä nyt kuitenkin hieman harvinaisempaa materiaalia, ruuminavaus nimittäin: http://www.veoh.com/videoDetails.html?v=e176608S4r7zsNN

Itse pelkäsin aluksi järkyttyväni videon sisällöstä, mutta eipä se sitten tuntunutkaan missään. Varsin mielenkiintoinen, eikö?

Itseasiassa näyttää erittäin mielenkiintoiselta. paikanpäällä saattais ehkä jopa vähän ällöttääkkin, haju ei kuulemma oo mikään raikkain. :D
Helvetin näppäriä noi avaajat kyllä. :eek:

Toivottavasti ei ole jo wanha. Tässä nyt kuitenkin hieman harvinaisempaa materiaalia, ruumiinavaus nimittäin: http://www.veoh.com/videoDetails.html?v=e176608S4r7zsNN

Melko roisia menoa, ei paljoa hienosteltu... Iteki luulin että tulis paha olo mutta ei.

Back
Ylös Bottom