Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

En olekkaan pitkään aikaan revenny näin pahasti. Toi ääni taiteilia oli ihan number 1"!!!!:lol2: :lol2: Kunon spede.. jos toi tienaa tosta rahaa nii sit ei enään naurata.." anteeksi että mä nauroin" sen pikkuisen naurun pyrähyksen jälkeen se nainen oikeen taisteli naurua vastaan..Vatsalihakse mahto olla kovilla:D

Nöh. Mulla ei toi äänitaiteilija toimi :(
Tulee tanssivideomainos ja hetken aikaa venailee ennen kuin Firefoxiin tulee error ja menee pois. Sama Explorerilla ja isukin koneella.

Hetken jo ajattelin, että ei mun ehkä sitä tarvi katsoa, mutta kun kaikki hehkuttaa prkl.

Älä kato, mäkään en voinu kattoa loppuun asti, iski niin kova myötähäpeä :jahas:
Mulla jäi vaan joku 10 sekuntia katsomatta... mutta tiukkaa teki.

Pitäsköhän ite kans keksiä joku härö ammattinimike itselleen, pyrkiä huomenta suomeen ihan läpällä. Taiteilijoilta kun kaikki menee näköjään läpi, kaikki voidaan tulkita vaan niin absurdina ja taiteellisena että sillä ei tarvitsekaan olla mitään tekemistä rationaalisen ajattelun kanssa. Esim. anustaiteilija olis hieno nimi. Tai cunnilingus-taiteilija. En tiedä mitä sitten oikeestaan tekis, mutta jotain sairasta ja idioottimaista vaan niin apuraha juoksee!

Back
Ylös Bottom