Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatana se antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.Olis kai pitänyt sanoa sitten prostituoitu mutta kriteerit kuitenkin täyttyy.
Täytyy sanoa että mun kokemus huorista on hyvinkin rajallinen, mutta mitä olen kirjallisuudesta, elokuvista ja sarjoista sekä musiikista oppinut, niin huorathan ne ymmärtää antaa, maksua vastaan tosin, joten edelleen mielestäni vertauksesi on hyvinkin väärä. Ja prostituoitu tarkoittaa myös huoraa, joten sanan vaihtamisesi ei juurikaan muuttanut asetelmaa.

En edelleenkään ole mitenkään erityisen oppinut mies, mutta jos olisit käyttänyt vaikka termiä pihtari, niin viittauksesi olisi ehkä auennut paremmin.

Ja jatkossa kun käyt huorissa, ota rahaa mukaan, sitten säkin saat niiltä.
 
Täytyy sanoa että mun kokemus huorista on hyvinkin rajallinen, mutta mitä olen kirjallisuudesta, elokuvista ja sarjoista sekä musiikista oppinut, niin huorathan ne ymmärtää antaa, maksua vastaan tosin, joten edelleen mielestäni vertauksesi on hyvinkin väärä. Ja prostituoitu tarkoittaa myös huoraa, joten sanan vaihtamisesi ei juurikaan muuttanut asetelmaa.

En edelleenkään ole mitenkään erityisen oppinut mies, mutta jos olisit käyttänyt vaikka termiä pihtari, niin viittauksesi olisi ehkä auennut paremmin.

Ja jatkossa kun käyt huorissa, ota rahaa mukaan, sitten säkin saat niiltä.
Nyt sä käsitit vähän väärin.Mun kaveri "deittaili" vähän aikaa ton mimmin kanssa sitten kun sitten kun tuli ilta ja niiden petihommien aika niin mimmi oli silleen et "paljo maksat jos otan poskeen",kaveri oli vähän hämillään et en mä nyt oikeen voi maksaa... niin sitten ei tippunut.Myöhemmin selvisi että kyseessä oli todellakin maailman vanhimman ammatin harrastaja.
Käy vaan jatkossakin huorissa.
 
Missä kohtaa viteossa käy ilmi, että kyseessä on huora?

Enkä tässä yritä nyt mitään ritaria leikkiä, kunhan ihmettelen sanavalintaa.

Oskari puntti on vaan hieman hitaampi yksilö. Mistäpä sen tietää vaikka sillä on tapana kutsua äitiään huoraksi, isältä opittu penskana.
 
Katon tätä kakalla, & ja hiljasella volalla. En kuullu kaikkee, ja käsitin et Seagal on pedofiili tos leffas 😆.

Enempi juonelle/tarinankerronnalle nauramista, Stevenin mielestä näyttää coolilta elokuvassa että oman pojan hautajaisia katotaan syrjemmästä jostain puun katveesta, niin heitetään tuossa läpällä että alakoulu liian lähellä hautumaata, sen takia Steven joutuu kattelemaan kauempaa (lähestymiskielto).😂
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom