Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu nuo pelastusvideot kylla vituttaa kunnolla, suurimmassa osassa tapauksista 'pelastaja' eka tekee jotain elukalle ja sitten 'pelastaa' sen. Ei oo ihmisilla paljon moraalia nykyaan, some ja raha puhuu. Kuinkahan monta elainta on kuollut vahingossa noita tehdessa?
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=X7OLLYFDIkM&ab_channel=RonnieColeman

Coleman kattoo Larry Wheelsin nostoja. Mun yks kaveri joka ei juuri salilla käy, joskus sanoi, että kuntosali on aikuisten leikkipuisto. Täst videosta tuli jotenki mieleen se, ja oon vähän samaa mieltä.
Moni tuntuu vanhenevan(kuolevan henkisesti 😉) liikaa jossain kohtaa elämässään, eivätkä voi enää tehä jtn tiettyä asiaa, vanhat intohimot hiipuu yms. Mut kuntosali on vähän sellanen universaali juttu, mitä kuka tahansa voi tehä vähintään jollain tasolla. Kynnys on ns. suuri joillekin, mut ne voi sit tehä pari punnerrusta himassa tjs.
 
Itse en usko että olisi naturaali. Ja paha sanoa paskamahasta mitään kun ei näe koko fysiikkaa. About kaikissa videoissa pitkähihanen ja löysät housut + vyö. Voimaahan tuolla tuntuu olevan mukavasti, sitä en kiellä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom