Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja tunkee haaransa lapseen kiinni, mikäli jäi huomaamatta? Aina kun on lapsi samassa tilassa, niin yrittää hiplata sitä.

Siinä menee numero alaikäiselle ja muutenkin näyttää omituiselta miten ohjailee tyttöä käsivarrellaan. Tokihan tästä ei voi varsinaisia johtopäätöksiä vedellä missään nimessä, mutta tuollaisten papparaisten kuuluu olla lapsiin yhteidessä vain heidän vanhempiensa kautta. Painoarvoa tämä video saa muista videoista, joissa näyttää lapset kovasti kiinnostavan.

Ja samaa settiä aina lasten kanssa, koskettelua, tunkemista naamaa liian lähelle, pusuttelua jne.

TAI sitten olen yksinkertaisesti väärässä! Kuten monesti olen.

Poliitikko syyttää Joe Bidenia lähentelystä – presidenttikisan ennakkosuosikki vastaa väistellen: ”Olen jakanut lukemattomia läheisyyden osoituksia”

Oikeassapa olin, ja ihan tervettä järkeä käyttämällä. Oliskohan jenkeillä kohta ihka aito pedofiili (tai paremminkin 'kaikki menee'-perverssi) presidenttinä.

Idiootteja ja kyvyttömiä ja naiiveja löytyy aina ja joka paikasta ....ja jopa niitä kannattaviakin

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Idiootteja ja kyvyttömiä ja naiiveja löytyy aina ja joka paikasta ....ja jopa niitä kannattaviakin

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

En hirveästi tiennyt tosta akasta ennen kun katoin ton videon ja ei helvetti, toihan on ihan täys pässi ja luultavasti jossain bipo-psykoosissa :D

Jakso 12. Suomalainen legenda Matti Nykänen Seksitohtori Satu Söderströmin kyydissä. Matti muistelee menneitä mitallivoittojaan ja miettii, voiko seksiä verrata hyvään urheilusuoritukseen. Hän kertoo myös, mikä on hänen mielestään parasta seksiä. Miten hengitystekniikka voi vaikuttaa seksiin? Mikä on Matin ikimuistoisin seksikokemus? Saat vastaukset katsomalla videon.

:LOL::ROFLMAO:

Vittu sehän on liikeri, en tienny et niitä on elossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom