Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Ties taas noista ennätyksistä, mutta kovaa menee "hippi bussit". Kuuluu kuplan kanssa katekoriaan, josta tulee hymy huulille. Harmi kun nykyisin näkee niin harvoin kumpaakaan liikenteessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saiko sun mielestä ihmiset olla rauhassa tossa vaunussa?
Voi jeesus sä olet kyllä yks mieslapsi. "Mutku toi on tommonen, nii mä voin olla tämmöne." Ensimmäisenä ollaan heti kuvaamassa, kun jotain tavallisesta poikkeavaa tapahtuu. Onko sun mielestä oikein, tai reilua kuvata, vaikka jotain tourettea yleisellä paikalla ja sitten uppia se nettiin?

En kyl ymmärrä ihmisiä jotka kuvaa jotain tällästä, saati sitten jakaa sitä. Selvästi jollain tapaa mielisairas ihminen. Vituttaa ylikaiken, kun kaikilla on nykyään videokamerat puhelimissaa, niin kukaan ei saa olla rauhassa.
Joo, parempi kun kuvaaja olisi laittanut kameran sivuun ja käynyt puukottamassa ton hullun ja taas saadaan olla rauhassa.

Voi jeesus sä olet kyllä yks mieslapsi. "Mutku toi on tommonen, nii mä voin olla tämmöne." Ensimmäisenä ollaan heti kuvaamassa, kun jotain tavallisesta poikkeavaa tapahtuu. Onko sun mielestä oikein, tai reilua kuvata, vaikka jotain tourettea yleisellä paikalla ja sitten uppia se nettiin?
Kuka se siinä mieslapsi on kun kitisee jostain kuvaamisesta. Ihan hyvä vain, että jengi kuvaa, sitten on dataa kytille jos jotain tapahtuu. Pysy himassa jos kamerat pelottaa.

Kuka se siinä mieslapsi on kun kitisee jostain kuvaamisesta. Ihan hyvä vain, että jengi kuvaa, sitten on dataa kytille jos jotain tapahtuu. Pysy himassa jos kamerat pelottaa.
Missä kohtaa mä oon sanonut, että mä pelkään kameroita? Tai että mua ei saisi kuvata? Puhun nyt näistä risunjemmaajista jne. selkeesti avohoitotapauksista. Vittu et oot kyl kova jätkä :D

No vastaan nyt vielä tähän. Elikä kyseessä selkeesti ei normaalisti käyttäytyvä ihminen ja kykenemätön tossa tilassa julkisissa liikkumaan. Itellä ensimmäinen reaktio olisi kysyä, onko kaikki kondiksessa ja jos mitään tolkkua ei kaverista saa, niin ilmotus junan henkilökunnalle/hätäkeskukseen. Mun reaktio ei ollut vain tähän videoon. Kysyin sultakin, että onko sun mielestä ok, jos vammasia, hulluja jne. kuvataan ja pistetään julkiseen jakoon, mutta ethän sä siihenkään mitään vastannut. Mun mielestäni ei ole ok. Kuvatahan nyt saa julkisella paikalla ketä tahansa, mutta sen jakaminen on aika kyseenalaista?

Ja toi kova jätkä tuli ihan siitä, että sanoit "pysy himassa, jos kuvaaminen pelottaa". Niinkuin jo aikasemmin sanoin, niin mua ei haittaa, jos mua kuvataan. Musta ei saa sirkushuveja kansalle, niin siksi siitä ei mitään haittaa kenellekään olisi.

Ja Vaginaattorille, että tottakai se minäkin nauran, jos naurattaa. Se risunjemmaajahan on pahasti kiusattu sen videon takia nykyään. Jengi käy ikkunoihin koputtelemassa ja vittuilemassa. Mun mielestäni vaan pitäisi antaa ihmisten olla rauhassa, joilla muutenkin on tarpeeksi vaikeaa. Eikä tietentahtoen niiden elämää entisestään hankaloittamaan.

ps. mun viimeinen viesti asiaa koskien, jos joku haluaa vielä keskustella asiasta, niin yv:llä voi jutella :)

Viimeksi muokattu:
Onhan se ihan ymmärrettävää kuvata, jos tapahtuu jotain niin on ainakin todistusaineistoa.

Videon julkaisemisesta sosiaalisessa mediassa en tavallaan ota kantaa koska en tiedä mitään mitä lakipykälät sanovat enkä tässä nyt sen kummemmin poliisiksi rupea. Mutta eikö sen julkaisuun tarvita aina lupa siltä henkilöltä jota kuvataan jos henkilö on selvästi tunnistettavissa?

Mutta itse videossa en tavallaan näe mitään hauskaa, mielestäni enemmänkin huolestuttava, sekä myös sivullisten osalta mahd. vaarallinen tilanne.

Risujemmaaja on ihan tavallinen kovaan ääneen puhuva vanhus, video oli hauska mutta noottia saa itseltäni ennemmin je jotka eivät osaa jättää sitä vanhaa ukkoa rauhaan.

Niin oliko nyt syytä kuvata juuri tätä kaveria joka ei kuitenkaan tehnyt kenellekkään mitään. Ja sit tietenki nettiin jakoon kaikkien naurettavaksi. Vittu miten väsynyttä. Täysin samaa mieltä Tompsun kanssa.

Ja ton Maikin jutut/näkemykset on jo niin kuultu

Sori :offtopic: mutta tuli tuosta risujemmaajasta mieleen (nyt vasta huomasin) että videon julkaisija sai myös syytteen "kouvalan sanomien mukaan oikeuteen joutuu myös videon kuvaaja, jota epäillään yksityiselämää loukkaavan tiedon välittämisestä."

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201702072200066736_uu.shtml

Mutta levätköön risumies rauhassa, näemmä hetkittäin menehtynyt sairaalassa. :(

Niin oliko nyt syytä kuvata juuri tätä kaveria joka ei kuitenkaan tehnyt kenellekkään mitään. Ja sit tietenki nettiin jakoon kaikkien naurettavaksi. Vittu miten väsynyttä. Täysin samaa mieltä Tompsun kanssa.

Ja ton Maikin jutut/näkemykset on jo niin kuultu

Vähän vaikee kyllä miettiä, että mitä tossa tilanteessa pitäis tehdä. Jos joku huutaa metrin päässä, että "te kuolette", niin siitä voi joko livistää paikalta, käydä kysymässä onko kaikki hyvin, tai istua paikallaan ja vaikkapa ottaa videolle aineistoa. Mua ei kyllä naurattanut toi video yhtään koska heti huomas, että kyseessä sairas ihminen. Mut ei siinä kyllä mitään pahaa ole, että toi kuvattiin. Enemmän vituttaa jos se olis käynyt jonkun päälle ja kuvaaja olis jatkanut hommiaan.

ja juu, R.I.P "risumies".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom