Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joudutte kaikki helvettiin.
Saiko sun mielestä ihmiset olla rauhassa tossa vaunussa?niin kukaan ei saa olla rauhassa.
Voi jeesus sä olet kyllä yks mieslapsi. "Mutku toi on tommonen, nii mä voin olla tämmöne." Ensimmäisenä ollaan heti kuvaamassa, kun jotain tavallisesta poikkeavaa tapahtuu. Onko sun mielestä oikein, tai reilua kuvata, vaikka jotain tourettea yleisellä paikalla ja sitten uppia se nettiin?Saiko sun mielestä ihmiset olla rauhassa tossa vaunussa?
Joo, parempi kun kuvaaja olisi laittanut kameran sivuun ja käynyt puukottamassa ton hullun ja taas saadaan olla rauhassa.En kyl ymmärrä ihmisiä jotka kuvaa jotain tällästä, saati sitten jakaa sitä. Selvästi jollain tapaa mielisairas ihminen. Vituttaa ylikaiken, kun kaikilla on nykyään videokamerat puhelimissaa, niin kukaan ei saa olla rauhassa.
Kuka se siinä mieslapsi on kun kitisee jostain kuvaamisesta. Ihan hyvä vain, että jengi kuvaa, sitten on dataa kytille jos jotain tapahtuu. Pysy himassa jos kamerat pelottaa.Voi jeesus sä olet kyllä yks mieslapsi. "Mutku toi on tommonen, nii mä voin olla tämmöne." Ensimmäisenä ollaan heti kuvaamassa, kun jotain tavallisesta poikkeavaa tapahtuu. Onko sun mielestä oikein, tai reilua kuvata, vaikka jotain tourettea yleisellä paikalla ja sitten uppia se nettiin?
Missä kohtaa mä oon sanonut, että mä pelkään kameroita? Tai että mua ei saisi kuvata? Puhun nyt näistä risunjemmaajista jne. selkeesti avohoitotapauksista. Vittu et oot kyl kova jätkä :DKuka se siinä mieslapsi on kun kitisee jostain kuvaamisesta. Ihan hyvä vain, että jengi kuvaa, sitten on dataa kytille jos jotain tapahtuu. Pysy himassa jos kamerat pelottaa.
Mikä sua vaivaa? Mitä kovaa tossa tarttee olla, jos ei ole samaa mieltä kun sinä? En nyt ymmärrä. Onko sulla kaikki hyvin?Vittu et oot kyl kova jätkä
Ei mua mikään vaivaa. Ot mun osalta ohi.Mikä sua vaivaa? Mitä kovaa tossa tarttee olla, jos ei ole samaa mieltä kun sinä? En nyt ymmärrä. Onko sulla kaikki hyvin?
No höh, se oli tompsu18 siinä filmillä ja nyt harmittaaMikä sua vaivaa? Mitä kovaa tossa tarttee olla, jos ei ole samaa mieltä kun sinä? En nyt ymmärrä. Onko sulla kaikki hyvin?
Niin oliko nyt syytä kuvata juuri tätä kaveria joka ei kuitenkaan tehnyt kenellekkään mitään. Ja sit tietenki nettiin jakoon kaikkien naurettavaksi. Vittu miten väsynyttä. Täysin samaa mieltä Tompsun kanssa.
Ja ton Maikin jutut/näkemykset on jo niin kuultu
Sori mutta tuli tuosta risujemmaajasta mieleen (nyt vasta huomasin) että videon julkaisija sai myös syytteen "kouvalan sanomien mukaan oikeuteen joutuu myös videon kuvaaja, jota epäillään yksityiselämää loukkaavan tiedon välittämisestä."
http://m.iltalehti.fi/uutiset/201702072200066736_uu.shtml
Mutta levätköön risumies rauhassa, näemmä hetkittäin menehtynyt sairaalassa. :(
Oho, en edes ajatellut pistetään aivopierun piikkiin."hetkittäin menehtynyt"
???