Ehkä vähän konsta, mutta hauska kompilaatio:
Vittu mä hajoon aina tolle 4:50 kohdalle :D Harjoittelijan jäynä ja noi joutui siitä jonkinmoisen julkisen anteeksipyynnön/oikaisun tekemään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistan opiskellessa aikanaan kun kiinalaiset kerto että täällä yksi hyvä asia on se, että kinkki on hyvää. Olkoon sitten kuinka epäautenttista.Se oli hassua kun on tottunut täällä kinkkiin ja sen makuun, niin sitten Hong-Kongissa safka, eli vaikka hapanimelä kana maistui ihan persereiälle. Oikea kinkki maistuu siis ihan kamalalle, meillä on täällä aivan eri kamaa kaikki.
Sitä mä just koitin sanoa että ei ole sellaista kuin epäautenttinen kiinalainen ruoka. Tai on varmaan jos joku säveltää ihan omiaan, mutta kyllä kiinalaisen tekemä kiinalainen ruoka on autenttista kiinalaista, mutta siinä on suuri ero onko se kantonilaista, shanghailaista vai vaikka pekingiläistä. Shanghaissa ei esimerkiksi hirveästi ole näitä kiinalaiselle keittiölle tutunomaisina pidettyjä hapanimeliä makuja. Ja hauskaa tässä on se, mitä olen kiinalaisten kanssa jutellut, että he eivät oikein tunnu edes tiedostavan miten erilaisia kiinalaiset keittiöt voi olla ja siitä tulee nämä ristiriitaisuudet kiinalaisten suustakin. Shanghailaisen mielestä aito kiinalainen ruoka on erilaista kuin pekingiläisen mielestä. Käsittääkseni suuri osa suomessa tarjottavasta kiinalaisesta sapuskasta on kantonilaista.Muistan opiskellessa aikanaan kun kiinalaiset kerto että täällä yksi hyvä asia on se, että kinkki on hyvää. Olkoon sitten kuinka epäautenttista.
Juna rekan läpi