- Ikä
- 45
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu ei paljon naurattanut. Tuli nimittäin niin hirveä myötähäpeä tuon kakaran ja sen vanhempien puolesta ettei pysty."Mua ei naurata mut jaan tämän silti"
Allukin varmasti katsoo näitä videoita hieman eri perspektiivistä kun on omia lapsia.
Ei voi verrata millään tavalla. Näkeehän tuosta videosta,ettei sitä voi kutsua pelaamiseksi edes. Pelkkää sekoilua. Ei se Cp-vammainenkaan Usain Boltia vastaan juokse. Tuossa videon touhussa ei nyt vaan yksinkertaisesti ole mitään järkeä.Seurasitko Rion paraolympialaisia? Kuka sen määrittää, mitä ihminen voi tehdä tai mihin se sopii? Siellä lähes joka lajissa porukka ylitti itsensä, vaikka moni toteaisi samalla tavalla, että esim. cp-vammaisen on typerää ruveta juoksemaan 800m. Turhaa jossittella, mutta jospa tuo videon poika on itse halunnut pelata.
Ei sielläkään kädettömät heitä keihästä tai jalattomat vedä satasta, mutta tossa videossa piti ehdointahdoin laittaa sokea lapsi nolaamaan itsensä lajiin, jossa näkö on niinkuin yksi tärkeimpiä aisteja. Yhtä kornia olis, jos mä sokeutuisin niin sitten olisi ihan vitun pakko tehdä kamala numero ja olla sokea valokuvaaja.Seurasitko Rion paraolympialaisia? Kuka sen määrittää, mitä ihminen voi tehdä tai mihin se sopii? Siellä lähes joka lajissa porukka ylitti itsensä, vaikka moni toteaisi samalla tavalla, että esim. cp-vammaisen on typerää ruveta juoksemaan 800m. Turhaa jossittella, mutta jospa tuo videon poika on itse halunnut pelata.
Mitäs sitten kun joku niittaa kunnolla tuota poikaa? Aika kova riski loukkaantumiselle, kun ei osaa varautua.Seurasitko Rion paraolympialaisia? Kuka sen määrittää, mitä ihminen voi tehdä tai mihin se sopii? Siellä lähes joka lajissa porukka ylitti itsensä, vaikka moni toteaisi samalla tavalla, että esim. cp-vammaisen on typerää ruveta juoksemaan 800m. Turhaa jossittella, mutta jospa tuo videon poika on itse halunnut pelata.
Saattaapi olla, että nykynuorten käytös saa ihmisen kuin ihmisen sekoamaan duunissaan. Että mä kysyisin mitä on tapahtunut nuorisolle? Noihan hiillostaa tota opettajaa tossa minkä kerkeevät, nauravat, vittuilevat jne. Mä saisin fudut tommoisessa duunissa heti, koska mä veisin vinkuvan kakaran vittuun luokasta, että älä sitten opi, vaan ole vitun tyhmä idiootti sossupummi jos ei ilmainen opetus kerran kelpaa.En tiedä mitä opettajien koulutukselle oikein on tapahtunut, mutta tämä näyttää jo hitusen huolestuttavalta jo opettajienkin puolesta.