Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saataisi hiukan pelottaa tuossa Audi Quattro Sport S1 apukuskin paikalla, ja saattaisi omat jalatkin etsiä kytkintä/jarrua :D Oli nuo B ryhmän autot hurjia vehkeitä, ja äänet oli mahtavat

Olipa jännä fiilis katsoessa tuota Lancia-pätkää Harju EK:lla. Tuntui että moottorijarrun ääni kuului enemmän kuin kaasun :D Tottunut että se on joko kaasu pohjassa ja jos ei, niin jarrulla.

Hieno juttu silti moinen auton raijaus suomeen ja esittely! :rock:

En mäkään ymmärrä että tolle nauretaan, mutta en ole koskaan ymmärtänyt noita jonkun vamman omaavia kun niiden on aivan pakko mennä lajeihin, joissa ei todellakaan voi pärjätä. Jalattomien on aivan pakko alkaa pelaamaan jalkapalloa, vaikka on helvetti käsipallo keksitty. Kädettömät ei toki mene pelaaman jalkapalloa, vaan totta vitussa käsipalloa. Ihan oikeesti, itseisarvo on se, että tehdään jotain missä nyt vain yksinkertaisesti on kaikki maailman asiat sua vastaan faktana.

Sokea pelaamassa jenkkifudista, ei toi ole naurettavaa, ei söpöä, vaan helvetin tyhmää ylipäätänsä laittaa poika tonne.

Seurasitko Rion paraolympialaisia? Kuka sen määrittää, mitä ihminen voi tehdä tai mihin se sopii? Siellä lähes joka lajissa porukka ylitti itsensä, vaikka moni toteaisi samalla tavalla, että esim. cp-vammaisen on typerää ruveta juoksemaan 800m. Turhaa jossittella, mutta jospa tuo videon poika on itse halunnut pelata.

Seurasitko Rion paraolympialaisia? Kuka sen määrittää, mitä ihminen voi tehdä tai mihin se sopii? Siellä lähes joka lajissa porukka ylitti itsensä, vaikka moni toteaisi samalla tavalla, että esim. cp-vammaisen on typerää ruveta juoksemaan 800m. Turhaa jossittella, mutta jospa tuo videon poika on itse halunnut pelata.
Ei voi verrata millään tavalla. Näkeehän tuosta videosta,ettei sitä voi kutsua pelaamiseksi edes. Pelkkää sekoilua. Ei se Cp-vammainenkaan Usain Boltia vastaan juokse. Tuossa videon touhussa ei nyt vaan yksinkertaisesti ole mitään järkeä.

Ei sielläkään kädettömät heitä keihästä tai jalattomat vedä satasta, mutta tossa videossa piti ehdointahdoin laittaa sokea lapsi nolaamaan itsensä lajiin, jossa näkö on niinkuin yksi tärkeimpiä aisteja. Yhtä kornia olis, jos mä sokeutuisin niin sitten olisi ihan vitun pakko tehdä kamala numero ja olla sokea valokuvaaja.

Toivon, että toi on joku valistusvideo tai jonkun markkinointilafkan projekti. Oikeasti tollanen on varmaan arkipäivää tuhansissa perheissä ympäri maapallon.

En tiedä mitä opettajien koulutukselle oikein on tapahtunut, mutta tämä näyttää jo hitusen huolestuttavalta jo opettajienkin puolesta.

Viimeksi muokattu:
Mitäs sitten kun joku niittaa kunnolla tuota poikaa? Aika kova riski loukkaantumiselle, kun ei osaa varautua.

En tiedä mitä opettajien koulutukselle oikein on tapahtunut, mutta tämä näyttää jo hitusen huolestuttavalta jo opettajienkin puolesta.
Saattaapi olla, että nykynuorten käytös saa ihmisen kuin ihmisen sekoamaan duunissaan. Että mä kysyisin mitä on tapahtunut nuorisolle? Noihan hiillostaa tota opettajaa tossa minkä kerkeevät, nauravat, vittuilevat jne. Mä saisin fudut tommoisessa duunissa heti, koska mä veisin vinkuvan kakaran vittuun luokasta, että älä sitten opi, vaan ole vitun tyhmä idiootti sossupummi jos ei ilmainen opetus kerran kelpaa.

Onkohan näitä pelottelu piloja aina mietitty ihan loppuun asti? Mediassa on viimepäivinä ollut enemmän ja vähemmän juttua pilaa tekevistä ihmisistä jotka ovat pukeutuneet klovneiksi tms ja säikytellyt ihmisiä.. ei toimi ihan kaikkin, välillä ne on ne pilailijat joille tulee kiire, alla pari vuotta vanha video.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom