Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Aika rankkaa offtopiccia, mutta eipä rajamiehet rynkkyä pahemmin kanniskele. Pistoolit niillä on vaan vyöllä, ja sillä ei kyllä meinaa karhu pysähtyä, joten kylmähermosia jätkiä on kyseessä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen mitä olen korkeasaaressa nähnyt ja kuullut noita karhuja kun ne ihan ystävällisesti karjuvat ruokinnan yhteydessä, niin juoksisin vitun lujaa karkuun jos luonnossa tulisi vastaan.

Sen mitä olen korkeasaaressa nähnyt ja kuullut noita karhuja kun ne ihan ystävällisesti karjuvat ruokinnan yhteydessä, niin juoksisin vitun lujaa karkuun jos luonnossa tulisi vastaan.
Ongelma tässä suunnitelmassa on se, että karhu juoksee parhaimmillaan (ts. pahimmillaan) sen 60 km / h... Saat olla aikamoinen Lasse Viren, jos meinaat päästä karkuun.

Nyt aletaan olla tasa-arvon äärellä! Tasa-arvon vuoksi nainen kiertää katuja ja antaa ihmisten kokeilla rintoja ja alapäätä!
Vielä tasa-arvoisempaa olisi jos myös mies olisi mukana laatikko vyötäröllä ja nuoret naiset saisivat vemputtaa. Voisin olla jopa vapaaehtoinen.

(Sensuroimattoman saatte kaivaa itse. Eikä siitä ole matskuksi, vaikka hyvä onkin.)

:D
icon_lol.gif

WTF, mitä noi pojat tekee tuolla, jostain ylä-asteelta revitty? Yläasteen liikuntatunninmaikalla ollut vähän väärä viikko-ohjelma, viikko 41 jalkapallo, viikko 42 yleisurheilua, viikko 43 spottausta IPF-kisoissa. :D

miten meni niinku noin omasta mielestä?

Suositut

Back
Ylös Bottom