Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika pitkälle on jo Boston Dynamics päässyt, ei ole enää polttomoottorilla toimiva robontti. Aika hyvin pysyy pystyssä, ja metässä kävellessä näyttää ihan jonipetteriltä lauantai aamuna kotiinapalatessaan. (Ei olisi ollenkaan unelmatyöpaikka Boston Dynamics)

Tässä vielä tuo TML:n linkkaama hauska giffi toiselta sivulta :D

View: https://imgur.com/gallery/ONIxhUE

Aika pitkälle on jo Boston Dynamics päässyt, ei ole enää polttomoottorilla toimiva robontti. Aika hyvin pysyy pystyssä, ja metässä kävellessä näyttää ihan jonipetteriltä lauantai aamuna kotiinapalatessaan. (Ei olisi ollenkaan unelmatyöpaikka Boston Dynamics)

Tästä myös hyvä tarina tehty. :D

Katsoo tuosta galleriasta alla järjestyksessä noi giffit. :D

View: http://imgur.com/gallery/XxL7G

Olisi hauska nähdä, minkälaisia rautoja robotit nostelisi voimanostossa. Samat painoluokat olisi ja muutenkin samat säännöt kuin ihmisillä.

Olisi hauska nähdä, minkälaisia rautoja robotit nostelisi voimanostossa. Samat painoluokat olisi ja muutenkin samat säännöt kuin ihmisillä.
Robot Wars saisi ihan uuden ulottuvuuden. :D

Olinko ainoa, jonka eka ajatus tosta Boston dynamicsin videosta oli, että älä nyt jumalavita potki sitä robottia. :D Kaks sanaa. Skynet

Kyykkyjä on moneen lähtöön
Mä kyllä ymmärrän, että tämä video on tehty huomiohakuisesti ja osaan ottaa sen huumorimielessä ja myönnän että painonnostokyykyt on paljon kauniimpia ja "kyykympiä" kuin voimanostokyykyt, mutta pakko silti sanoa, että on se silti outoa vertailla kyykkyjä nostajilta joiden päälaji ei ole kyykky ja sitten hirveitä varustenostopyllistyksiä mitkä ei ole kyykkyä nähneetkään. Tahallaan kaivettu korkeimmat ja rumimmat. Vaikka vertaillaan "oikeita" voimanostokyykkyjä painonnostokyykkyyn niin vertailussa ei ole silloinkaan järkeä. Painonnostaja tekee syviä kyykkyjä koska saa sillä tavalla päälajissaan nousemaan suurimmat raudat. Tempaus ja työntö vaatii helvetin syvän kyykyn että saa raudat edes pään päälle / rinnalle ja vajaiden kyykkyjen tekeminen ei ole ihan fiksu tapa sen treenaamiseen. Mutta jos tuollainen kaveri laitetaan voimanostokisoihin, niin kummasti alkaa kyykyn syvyys kärsimään, koska turha sillä on antaa tasoitusta muille.

Alla "oikea" voimanostokyykky eikä varustepyllistys.

Nää Lakon tekemät rap biisit peleistä on ihan helvetin loistavia:D Noi sanoitukset on niin hyviä ja miten hyvin on osannut tehdä/koota noi videot. Nää 3 on imo ehdottomasti parhaat.

Mä kyllä ymmärrän, että tämä video on tehty huomiohakuisesti ja osaan ottaa sen huumorimielessä ja myönnän että painonnostokyykyt on paljon kauniimpia ja "kyykympiä" kuin voimanostokyykyt, mutta pakko silti sanoa, että on se silti outoa vertailla kyykkyjä nostajilta joiden päälaji ei ole kyykky ja sitten hirveitä varustenostopyllistyksiä mitkä ei ole kyykkyä nähneetkään. Tahallaan kaivettu korkeimmat ja rumimmat. Vaikka vertaillaan "oikeita" voimanostokyykkyjä painonnostokyykkyyn niin vertailussa ei ole silloinkaan järkeä. Painonnostaja tekee syviä kyykkyjä koska saa sillä tavalla päälajissaan nousemaan suurimmat raudat. Tempaus ja työntö vaatii helvetin syvän kyykyn että saa raudat edes pään päälle / rinnalle ja vajaiden kyykkyjen tekeminen ei ole ihan fiksu tapa sen treenaamiseen. Mutta jos tuollainen kaveri laitetaan voimanostokisoihin, niin kummasti alkaa kyykyn syvyys kärsimään, koska turha sillä on antaa tasoitusta muille.

Alla "oikea" voimanostokyykky eikä varustepyllistys.

Joo läpällähän tuo on tehty ja tarkoituksella kärjistäen ja varsinkin svnl/ipf-puolella joutuu voimanostossakin kyykkäämään ihan kunnolla jos tahtoo välttyä punavalolta. En tosin olis ihan varma tosta malanichevinkään kyykyn syvyydestä ipf-lasit päässä :D

En tosin olis ihan varma tosta malanichevinkään kyykyn syvyydestä ipf-lasit päässä :D
Mä voin olla vähän huono arvioimaan kyykyjen syvyyksiä, kun olen monesti ihmetellyt mitä porukka valittaa jostain syvyydestä mikä on mun mielestä ihan riittävä. Jos sääntö on se, että reiden yläpinta lonkan kohdalta pitää olla alempana kuin polven yläpinta. niin mun silmillä Malanichevin nosto täyttää sen. Näkyy paremmin kun näytetään sivulta. Mutta onneksi en olekaan tuomari.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom