Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sirkustyöntekijä löi elefanttia. Elefantti vastas notta: PERKELES!!
hajyt_1.jpg

Vittu miten sairas video..kaikkea paska toureja jenkeille järjestetäänkin :( possu parka. Oisin heittäny varmaan tuon kyynaaman joka heitti sille sialle jotain safkaa itse veteen.

Mitä sairasta siinä on, että alligaattori nappaa ja syö villisian elääkseen? Villisiat ja muut nisäkkäät ovat alligaattoreiden luonnollisia saaliseläimiä. Eivät ne vegaaneja ole. Jos menee luontosafarille, niin saattaa nähdä eläimiä syömässä toisiaan. Mutta ei se safarin vika ole vaan kyllä ne eläimet sitä harrastavat ihan muutenkin.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä sairasta siinä on, että alligaattori nappaa ja syö villisian elääkseen? Villisiat ja muut nisäkkäät ovat alligaattoreiden luonnollisia saaliseläimiä. Eivät ne vegaaneja ole. Jos menee luontosafarille, niin saattaa nähdä eläimiä syömässä toisiaan. Mutta ei se safarin vika ole vaan kyllä ne eläimet sitä harrastavat ihan muutenkin.
Väitätkö että tilanne oli täysin luonnollinen saalistustilanne? Ruokaa heiteltiin suoraan alligaattorin eteen. Ihan yhtä luonnollinen kuin tämä:

Tokihan nuo villisiat ovat varmasti haittaeläimiä tuolla.

Väitätkö että tilanne oli täysin luonnollinen saalistustilanne? Ruokaa heiteltiin suoraan alligaattorin eteen.

Luuletko, että se alligaattori ei olisi napannut villisikaa tai muuta saalista sitten jossain toisessa tilanteessa, jos ei tuossa? Ei se alligaattorin metsästysvaisto ja villisian asema ravintoketjussa ole ihmisestä riippuvainen. Alligaattori syö villisikoja joka tapauksessa ja on aika absurdia itkeä asiasta. Tulee ihan mieleen ihmiset, jotka järkyttyvät eläiten metsästämsiestä ja teurastamisesta, vaikka syövät kuitenkin itse sitä lihaa hyvillämielin. Ollaan niin irtauduttu realiteeteista.
Ei niille leijonille ynnä muille lihansyöjäelukoille Korkeasaaressakaan mitään porkkanaa syötetä. Ja luonnossa ne metsästävät sen lihan aivan itse, hui kauhistus!

Onko susta esimerkiksi koiratappeluiden järjestäminen luonnollista koska eläimet kuitenkin tappelevat keskenään luonnossa?

Luuletko, että se alligaattori ei olisi napannut villisikaa tai muuta saalista sitten jossain toisessa tilanteessa, jos ei tuossa? Ei se alligaattorin metsästysvaisto ja villisian asema ravintoketjussa ole ihmisestä riippuvainen. Alligaattori syö villisikoja joka tapauksessa ja on aika absurdia itkeä asiasta. Tulee ihan mieleen ihmiset, jotka järkyttyvät eläiten metsästämsiestä ja teurastamisesta, vaikka syövät kuitenkin itse sitä lihaa hyvillämielin. Ollaan niin irtauduttu realiteeteista.
Ei niille leijonille ynnä muille lihansyöjäelukoille Korkeasaaressakaan mitään porkkanaa syötetä. Ja luonnossa ne metsästävät sen lihan aivan itse, hui kauhistus!
Jotain tästä sun perustelusta kyllä uupuu. Järjestetty tilanne on järjestetty tilanne ja siinä ihminen päättää tuon possuyksilön kohtalosta. Se tekee siitä sairasta. Sulta puuttuu joku ruuvi jos et erota tilannetta luonnollisesta saalistustilanteesta ja tunnut myös olevan ajatuksesi kanssa aika yksin. Älä siis vänkää enää. Sama kun tönäisisi toisen ihmisen auton alle ja selittää että ihmisiä nyt jää auton alle joka tapauksessa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom