Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ihan räpylöilläkin yllätti eka laitesukellus missä oli kunnon virtaukset. Ei se ihan turhaa ole kun sanotaan että jos dive spotilla on kovat virtaukset, niin pitää suunnitella se reitti niin että hyödyntää virtauksia.

Youtubessa lisää jaksoja tosta

Katselin kaikki jaksot tuosta Stop a douchebag-sarjasta ja aika kylmä hermoisia nuo aktivistit kun yksi "asiakas" otti aseen esille, pari heilutteli pesäpallomailoja ja yhdellä oli puuko.

Lion Versus-sarjassa oli kyllä paremmat tappelut.

Kyllä mun mielestä Venäläisille on oma tarkoituksensa täällä meidän kanssa. Viihdyttää muita :lol2:

Sitte POV

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Speed date" minun makuuni...:) -----> LOL I´m an Ninja :lol2::lol2::lol2:

Speed Dating Prank | 2015 Ford Mustang | Ford.com

"Speed date" minun makuuni...:) -----> LOL I´m an Ninja :lol2::lol2::lol2:

Speed Dating Prank | 2015 Ford Mustang | Ford.com

Suurin osa äijistä oli ihan fiiliksissä, kun mimmi alkoi ajamaan "vähän reippaammin".
Miten mahtaisi käydä, jos olisi mieskuski ja nainen pelkääjän paikalla? :D

Ja ettei mene offtopic osastolle niin laitetaan tähän random prank video:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taas Jimmy Fallon shieettiä. Lip sync voisi vallan mainiosti korvata karaoken, olisi helvetin paljon hauskempaa katsottavaa. Tässä toki ammattilaiset asialla.

Taas Jimmy Fallon shieettiä. Lip sync voisi vallan mainiosti korvata karaoken, olisi helvetin paljon hauskempaa katsottavaa. Tässä toki ammattilaiset asialla.

:hyvä:

Stephen Merchantin Boom Shake the Room oli eeppinen huulisynkka. Psykoottinen Fresh Prince :hyvä:

Latest posts

Back
Ylös Bottom