Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Saa nähdä saako tuo naula video miljoona katselu kertaa youtubessa

Published on Nov 13, 2012
<div class="watch-view-count">10,184</div>

Jollei ole nollattu välissä tai jotain niin vaikea uskoa että 2v myöhemmin yhtäkkiä satakertaistuisi katselumäärät. Kannatti varmaan.

Edit:
Broidin 3v vanha piparlintuvihavideo on mennyt näköjään jo yli miljoonan. Searchilla en löytänyt, laitetaan nyt riskillä sitten uusiksi vaikka olen aika varma että jo aikoinaan tänne "mainostin"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Unkarin poliisi postas videon, pistäneet romuista löytyneen videopätkän tubeen. 22 tuntia sitten julkastu ja 2,1 miljoonaa katselukertaa.

[video=youtube_share;LHp3jqRj-jg]http://youtu.be/LHp3jqRj-jg[/video]

Siitä on vähän aikaa kun viimeksi tänne olen lisäillyt videoita. Eli Lappeenrannan Taidekoulu Estradin näyttelijöillä varustettu lyhytelokuva nimeltä Elias. Itse olin editoinnin puolella leikkaamassa ja tekemässä tehosteita, kuin myös kuvauksissa vaikuttamassa kuvakerrontaan. Audioon en päässyt vaikuttamaan. Valitettavasti elokuvalle piti laittaa suojaikäraja, jotta sen voi julkaista.

Väkivaltakohtaukset olivat pääsääntöisesti minun käsialaa.

Valviran kukkahattutätiä odotellessa, koska karhu :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tainnut olla suojelusenkeli mukana, kun auto mennyt ihan paskaksi ja näytti vielä äkkiseltään palaneen ulosajon jälkeen.
No älä.

"The first Lamborghini Huracan crash happened in Hungary last September. Now there's video showing how it went down, recorded by the passenger with a mobile phone and released by the police.

In short, the guy was doing 208+ miles per hour on public roads. On the M7 highway, to be exact. The 36-year-old driver and his lime green Huracan wearing Czech plates first climbed way above 200, then hit the guardrail on the inside, only to bounce off to the other, tearing it apart before ending up in the ditch.

Luckily, the driver not only survived, but then also managed to pull out his passenger from the wreck before the car turned into a fireball and melted to the ground.

Since his passenger suffered serious injuries, the driver is now facing reckless driving and endangerment charges but is not in custody yet."

As for the Lamborghini, well, it didn't fare as well...incidentally, this model starts at $238,000 USD.

No just, eipä ois uskonu noista kuvista. Kai se sit kärys sen verran pitkään ja kuumana et meni kasaan tai jotain.
Näyttäis et melkein pelkkä moottori vähän isompana kappaleena enää. Tietty se nyt ei kovin herkästi sula pois.

Mitäs töissä? Samaa paskaa päivästä toiseen. Mitänyt tehtiin ennätysmäärä metrisiä tekokulleja.

[video=youtube_share;j8FXC9fODQs]http://youtu.be/j8FXC9fODQs[/video]

Latest posts

Back
Ylös Bottom