Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Malta en olla laittamatta vielä tätä... iso mies itkee, kun meni osallistumaan bullet ant -hubaan...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Bullet ant on mielenkiintoinen otus, pistin ei ole ihmeellisen iso tai pisto syvä mutta sen myrkky Poneratoxin näyttää olevan kehittynyt just nisäkkäitä vastaan, kun ei se muihin eliöihin tunnu tehoavan samalla lailla. Muurahaisen hermomyrkky halvaannuttaa lihaksia, aiheuttaa tahdosta riippumatonta tärinää pistokohdan lähellä ja vaikuttaa kipuhermoihin niin, että tuntuu kuin sulla olisi ampumahaava.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Voi pojat miten kivasti se tuommonen rallicrossi vehe höpöttelee :haart:

Neste Oil Ralli Helsinki Battlessa oli kyllä mahtava kuunnella tuota kiukkusta hyundaita!

Mä tarvin tollasen <3

Millä ihmeellä ne repii 540 heppaa 1.6 litran koneesta? Kun mä en tekniikastakaan mitään tiedä, niin esim GOLF GTI 220hp ja GOLF R 292hp ja sama 2 litranen TSI kone. Isompi turboko siellä puhisee vai wooot?

Millä ihmeellä ne repii 540 heppaa 1.6 litran koneesta? Kun mä en tekniikastakaan mitään tiedä, niin esim GOLF GTI 220hp ja GOLF R 292hp ja sama 2 litranen TSI kone. Isompi turboko siellä puhisee vai wooot?

Joo kaippa se turbo sen tekee. Ja onhan formuloissakin tällä kaudella 1.6l kone ja Renaultin V6 tuottaa 750 hevosvoimaa :-)

Tommosesta 1.6 l suorasta nelosesta 540hepan saaminen on jo sellaista rakettitiedettä että moro. Isomman puhaltimen lisäks siinä ratkasee miljoona muutakin asiaa. Olis kiva tietää onko toi teho pyöriltä vai koneesta mitattu

Tehoista puheenollen tässä tänne jo aikaisemmin postattu video missä vanhasta Golf 1,8l 16v otettu 900hp irti ja polttoaineena E85.
Itseasiassa samasta autosta otettu 1013hp irti.

Tehoista puheenollen tässä tänne jo aikaisemmin postattu video missä vanhasta Golf 1,8l 16v otettu 900hp irti ja polttoaineena E85.
Itseasiassa samasta autosta otettu 1013hp irti.

Toi tarttis saada virittäjiin Mika Salon käsittelyyn, "onks jotain mitä mun täytyy tietää täst" :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom