Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Noi vanhatkin on pirun hyviä. :lol2: Huvitti etenkin ekassa kun se uhoo merenkäynnille.

Yliopisto jenkkifutaaja kyykkii 367kg.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Säälittävä laji.
Ei kai nyt itse lajissa mitään vikaa ole, vaan lähinnä noissa mediahuorissa harrastajissa. Rankkaa ja toiminnallista liikuntaa/urheilua. Nuo helvetin fyysisesti isokokoiset painot nyt ovat vähän huvittavia, mut itsekin laitan tankoon jostain syystä mieluummin sellaiset painonnostokisoissa käytettävät kumitetut n. 5-6 cm paksut 20 kg:n kiekot kuin sellaiset 1,5-2 cm paksut umpirautakiekot. Ne kumitetut sitä paitsi tuntuvat kevyemmiltä ja treeni kulkee paremmin.

Kenelläkään muuten tietoa kappaleesta? Sanapätkien googletus ei tuottanut tulosta.

Ei kai nyt itse lajissa mitään vikaa ole, vaan lähinnä noissa mediahuorissa harrastajissa. Rankkaa ja toiminnallista liikuntaa/urheilua. Nuo helvetin fyysisesti isokokoiset painot nyt ovat vähän huvittavia, mut itsekin laitan tankoon jostain syystä mieluummin sellaiset painonnostokisoissa käytettävät kumitetut n. 5-6 cm paksut 20 kg:n kiekot kuin sellaiset 1,5-2 cm paksut umpirautakiekot. Ne kumitetut sitä paitsi tuntuvat kevyemmiltä ja treeni kulkee paremmin.

"ok"

[video=youtube_share;_eWMQtytWaM]http://youtu.be/_eWMQtytWaM[/video]

Hieno kamelinvarvashan se siinä...Uutisissa...:D

Vähän samoilla linjoilla. Vitun ärsyttäviä sekoilijoita ja paskoja saleja nyt löytyy lajista kun lajista. Itse en treenaile crossfit tyylisesti, mutta diggaan kyllä Mikko Salon meiningistä. Suht karpaasi äijä.

Back
Ylös Bottom