Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai nyt itse lajissa mitään vikaa ole, vaan lähinnä noissa mediahuorissa harrastajissa. Rankkaa ja toiminnallista liikuntaa/urheilua. Nuo helvetin fyysisesti isokokoiset painot nyt ovat vähän huvittavia, mut itsekin laitan tankoon jostain syystä mieluummin sellaiset painonnostokisoissa käytettävät kumitetut n. 5-6 cm paksut 20 kg:n kiekot kuin sellaiset 1,5-2 cm paksut umpirautakiekot. Ne kumitetut sitä paitsi tuntuvat kevyemmiltä ja treeni kulkee paremmin.Säälittävä laji.
Joo en jaksanu enempää Googlaa, tai selvittää muutenkaan. Videon bongasin siis Bleacher Reportin uutisesta, ja oli se aika monessakin urheilusivustolla.Absolut fake:hyvä:
Ei kai nyt itse lajissa mitään vikaa ole, vaan lähinnä noissa mediahuorissa harrastajissa. Rankkaa ja toiminnallista liikuntaa/urheilua. Nuo helvetin fyysisesti isokokoiset painot nyt ovat vähän huvittavia, mut itsekin laitan tankoon jostain syystä mieluummin sellaiset painonnostokisoissa käytettävät kumitetut n. 5-6 cm paksut 20 kg:n kiekot kuin sellaiset 1,5-2 cm paksut umpirautakiekot. Ne kumitetut sitä paitsi tuntuvat kevyemmiltä ja treeni kulkee paremmin.
Ei kai nyt itse lajissa mitään vikaa ole, vaan lähinnä noissa mediahuorissa harrastajissa. Rankkaa ja toiminnallista liikuntaa/urheilua. Nuo helvetin fyysisesti isokokoiset painot nyt ovat vähän huvittavia, mut itsekin laitan tankoon jostain syystä mieluummin sellaiset painonnostokisoissa käytettävät kumitetut n. 5-6 cm paksut 20 kg:n kiekot kuin sellaiset 1,5-2 cm paksut umpirautakiekot. Ne kumitetut sitä paitsi tuntuvat kevyemmiltä ja treeni kulkee paremmin.
Hieno Lyhytleffa