Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Muppetteja
[video=youtube_share;MTwq1_9VH68]http://youtu.be/MTwq1_9VH68[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eiköhän tuosta joku raavi lähipäivinä todisteet esiin jos se feikki on, mutta aika vahvasti se kyllä siltä omaan nenään haiskahtaa. Olen kyllä perspektiivi-sanankin joskus kuullut ja noin voimakkaat varjojen suunnan muutokset sivuttaissuunnassa niinkin lähekkäin toisiaan olevien kohteiden välillä haiskahtaa. On tuossa tosin muutakin epäilyttävää, kuten se että eikö tuo lapsen vieressä häärivä repun kaivelija oikeasti havaitse noinkin kovalla vauhdilla lähestyvää kotkaa. Videon perusteella se menee sen verran läheltä ohi että luulisi edes huminaan reagoivan. Muutenkin todella vaisu reaktio kuvaajaltakin koko tilanteeseen. Ei varoitakaan ollenkaan kun näkee että lokki alkaa syöksyä muita kohti. Kotkan varjot taas on ihan oma lukunsa koko videon ajan. Alla olevassa esimerkissä kun pitäis minun käsityksen mukaan olla kysymysmerkin kohdalla aika suuri varjo kun siipikin näyttäisi maata viistävän.
2zic9br.jpg

Oli miten oli niin aika karu tilanne jos aito on. Sitten taas varsin hyvin toteutettu jos osoittautuu feikiksi.

e. Olihan tuosta tsuumattu joku videokin. Lapsi näyttäisi nousevan ilmaan vielä senkin jälkeen kun kotka irroittaa otteensa.

[video=youtube_share;GjOljUMc-Nc]http://youtu.be/GjOljUMc-Nc[/video]

Riemurasian kommentti: Katsokaas vitun köyhät kuinka omakotitalon verran hilloa menee lintassa :lol2:

Basse pelästyy herkästi..

Huonon laadun takia tuo kotkavideo ei ole ilmiselvä feikki, mutta nyt kun näin zoomatun version, niin näkee kuinka vauva trackays ei ole täydellistä kun vauvaa liikutellaan maaston päällä. Myöskin tuon kotkan irroittamisen jälkeinen "tippuminen" on hieman epärealistisen näköinen, saati tuo gappi kotkan ja vauvan välillä.

Mä sanon 95 % feikiksi.

On nuo kotkat kyllä isoja lintuja! Ite kerran oon nähny maakotkan livenä ja piru ku se oli iso lintu! Olin vielä semmonen nyrkillä tapettavan kokonen ala-astepentu, niin tuntu vielä isommalta linnulta :D

amg!

"Oravat näyttää aina siltä kun olisivat vetäneet ihan raivolla poretta pari viikkoa." -mike

On muuten loistava blogi tuohon videoon liittyen.

Huonon laadun takia tuo kotkavideo ei ole ilmiselvä feikki, mutta nyt kun näin zoomatun version, niin näkee kuinka vauva trackays ei ole täydellistä kun vauvaa liikutellaan maaston päällä. Myöskin tuon kotkan irroittamisen jälkeinen "tippuminen" on hieman epärealistisen näköinen, saati tuo gappi kotkan ja vauvan välillä.

Mä sanon 95 % feikiksi.
Oliks toi loppu vitsi, kun yläpuolella on linkki jossa kerrotaan sen olevan 100 prosenttinen feikki? :D

Tää Drive leffan soundtrackillä ollut hemmo tekee musiikkia aika kaukana mun mausta, mutta tää 80-luvun meininki ja soundit on kyllä aika komeet.

Ei mennyt viuhahduskaan niin kuin Strömsössä

Back
Ylös Bottom