Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Kädetön nainen osaa nauraa itselleen ja vierailee jossakin sketsiohjelmassa. Taitava käyttämään jalkojaan kyllä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vittu, että alko vituttamaan. Sairasta. :curs:

https://www.facebook.com/photo.php?v=4827795336532
Juu kattelin samaa videoo tänään ja taisi verenpaine käydä aika korkeella. Mikä tätä maailmaa vaivaa? Oikein toivon että tolla kiusatulla joku liikuntatunti kilahtaa ja käy vetämässä pesismailalla molemmilta plus kuvaajalta leegot sisälle. Ei säälittäisi kyllä tippaakaan. Tällaisia katsellessa tulee aina sellainen ikävä tunne, että jos tollasta näkisi tapahtuvan niin voisi vaikka vetää noita kiusaajia suoraan vastapalloon. Ja sit taas tulee toisenlainen tunne, että itse on kolmekymppinen setä ja noi on nuoria likkoja ja enhän mä niin voisi tehdä. Mutta jotenkin ne ehkä ansaitsisi sen.

Ai jumalauta, oli kyllä karseeta katsottavaa. Tuon ikäiset kakarat saatana hymyssä suin hakkaa toista ja aiheuttaa traumat, jotka tulee kestämään koko lyhyen elämän, mikäli tämäkin kiusaamis juttu päättyy yhtä ikävästi kuin useat. Toivottavasti toi video leviää netissä ja päätyy mediaan, jonka kautta toi tyttö sais apua ja noi saatanan kakarat kuriin. Ihan käsittämätöntä. Ensimmäistä kertaa elämässä tekee mieli pistää pennuilta naamat paskaks.

Harmi että noi kiusaajat on usein niin vitun tyhmiä, että kuvaa tollaset tapahtumat. Olen melko varma, että kyseinen koulu tietää jo videosta ja sen jälkeen myös opettajat. Eihän se ton kiusatun arpia korjaa, mutta eivät jää ihan ilman rangaistusta.

Miehistä toimintaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom