Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Mä katselin ihan samaa. Meinaan, että itse kun olen tällainen hukkapätkä ja oikeat koripallokorit näyttävät olevan niin helvetin korkealla, että itse hypyn pitäisi olla suhteellisen korkea. Tuossa tuo hyppy taas ei näytä mitenkään erikoisen korkealta/pitkään kestävältä.

Huomaa myös että vauhtia ei ole nimeksikään. Tuo ukkohan on aikanaan voittanut donkkaus kisan missä oli huiput mukana, mutta silti tuo näyttäs feikatulta ja pahasti.

[video=youtube_share;BUu7drj9hPw]http://youtu.be/BUu7drj9hPw[/video]

En tiiä onko feikki eksyin tolle videolle muuten vaan ja googlettelin kans tosta et se on voittanut tuon kisan aikoinaan, mistäs noita tietää.

Kova ukkohan se on aikanaan ainakin ollut donkkaamaan, mutta feikiltähän tuo pukuvideo näyttää. Ennen hyppyä vauhdinoton lopussa nousee selvästi jollekin korokkeelle. Siihen malliin muuttuu liikerata jo ennen ponnistusta.

Graafisesti aivan älyttömän näyttävä.. mutta teema on niin loppuun raiskattu ettei mitään rajaa.. Nuo "piu piu laser lennokit" on niin last season ettei uppoa kuin siihen pienehköön fani poppooseen. Olen tässä pelaillut PlanetSide 2 betaa ja siinäkin on ihan toimivat piu piu hävittäjät ja isot mapit, mutta erona tollaiseen piu piu meininkiin on se että joka turrettiakin pitää jonkun pelaajan.. siis aivan kaikki on interaktiivista.
Tollaista osaamista toivoisi näkevän hieman laajemman skaalan peli pohjissa. Jo se että noi emoalukset olisivat "kaupungin" kokoisia temmellyskenttiä (fps räiskintää squad pohjalta) sisältään tekisi pelistä heittämällä mielenkiintoisemman kuin jatkuva meteoriparvissa piuaaminen.
Olis tenpoints mutta koska alkujaankin kapea katseinen toiminnallisuus niin kasi pojot loistavasta graafiikasta ja pelimoottorista.

Back
Ylös Bottom