Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Moniko on kuullut legendaarisesta scatman-videosta? Pistän linkin jos joku haluaa
:haart:

Scatman? Eiks se oo se viiksivallu-one hit wonder, jonka video pyöri jokus muinoin MusicTV:llä? Olikohan siinä jotain "welcome to the Scatman world"-tyylistä sanotusta?

[mod]Mitäs niistä paskansyöntivideoista sanottiin?[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lycanth sanoi:
Itse legenda :rock: ainakin omissa piireissä... :D
Tuo ei olekaan se kokopitkä etsin sen tässä kun on aikaa, mutta tuosta saa kuvan mitä se oikeat 2½min sisältävät.

:kuola:
Tullut tuokin joskus nähtyä. Tosin ilman Scatmania:D

Lycanth sanoi:
Tuo ei olekaan se kokopitkä etsin sen tässä kun on aikaa, mutta tuosta saa kuvan mitä se oikeat 2½min sisältävät.

:jahas:

Lycanth sanoi:
Tomi sanoi:
Mitä EI saa postittaa:

- sairaat saksalaiset ja japanialaiset oksennus-, uloste- sekä virtsavideot ja -kuvat
- kaikki muunkin maalaiset oksennus-, uloste- sekä virtsavideot ja -kuvat
;)

niin ja :urjo:

ojuni sanoi:
Täytyy sanoa että iha mieletön adrenaliinipiikki tuli noista tappelupätkistä. Ja tuota kuuluisaa koulukiusaus pätkää en "uskaltanut" edes katsoa.

Musta tuntuu, että toi on joku luokan tekemä projekti tms. meinaan, että noi iskut ja potkut ei näytä tosissaan vedetyiltä. Voin myös olla väärässä...

Back
Ylös Bottom