Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Suht vanha pätkä mutta aina yhtä hienoa katsella. Taisin nähdä tän jo vuosia sitten ihan YLE:ltä ja filmiryhmän suurin huoli oli muistaakseni just nuo kivikirveet, koska niilläkin tappaa jos kuvausryhmä antaa aihetta aggressioon.

Tässä videot ilman tuota ärsyttävää musiikkia:
Original part 1. http://www.youtube.com/watch?v=BDvhVItiBFs
Original part 2. http://www.youtube.com/watch?v=iNQo8GAqILM

Mun mielestä noi musiikit toi ihan oman tunnelmansa tohon pätkään, joten ei ne ole ärsyttäviä. Se on eri fiilis katsoa tuo pätkä musilla ja ihan orkkiksena; toinen on enemmän "tunteellisesti" tehty ja toinen on puhdasta tiedettä.

Toi pyssymies on varmasti feikki. Ainakin mulle niin kauan kunnes nään livenä :D

Aika väsynyt tuo Bob, jätkä leikkaa videot tarkkuusammunnassa, voin kanssa ampua vaikka vittu laaman persereiän 4 kilsan päästä yhdellä otoksella, mut voi hieman kestää, että se otos saadaan. Mut tommoisella montulla voi ampua minuutissa vaikka kuin helvetin monta kertaa ja sitten leikataan vain se onnistunut.

Lopultakin sitä 2000 lukua mitä elokuvien perusteella olen odottanut!!!! Exoskeleton joka monikertaistaa käyttäjän voimat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Lopultakin sitä 2000 lukua mitä elokuvien perusteella olen odottanut!!!! Exoskeleton joka monikertaistaa käyttäjän voimat.

Olipa hieno puku, tossa vaan pitäis saada jonkinäköinen hanska noiden koukkujen sijaan niin johan olis kätevä. Mietin myös että pysyiskö toi mukana jos lähtis juoksemaan ja kuinka kovaa sillä pääsis, vai saiko toi verkkovirrasta virtaa?

Armeija ja sotateollisuus on kyllä mun mielestä paskaa rahan- ja ajanhukkaa, mutta on siinä se hyvä puoli että sieltä tulee suunilleen kaikki noi kunnon tulevaisuutta olevat keksinnöt

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikös tuolla jossain ole thread jossa joku nainen kyselee mitä ostaisi miehelle synttärilahjaksi. Tässä vastaus.

Hei kamaan nyt... Pistäkää jokin kamera kiinni, vaikka mihin ruokaan tahansa niin youtube hitti tulee selkeesti. Muistakaa huutaa sen perään hitosti fukkia tai shittiä, unohtamatta holy gristusta.
Kivasti ties kameran omistaja käydä poimimassa omansa takas. Tuskimpa ei tehny muuta kun kiipesi muurin päälle ja tokas "siinähän se" PRO on.

Back
Ylös Bottom