Victor Richards

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
makew sanoi:
onkohan treenimetodien kehitys mennyt oikeaan suuntaan?

Aika kova penkkiohjelma:

Maanantai ja lauantai
1 x 10 (lämppä)
3 x 3 (lämppä)
6 x 1
3 x 3
1 x 20

Päälle ranskalaista ja dippiä

Keskiviikko
Dippiä ja vinopenkkiä

Eli yhteensä 12 ykköstä viikossa. Sovellus Doug Hepburnin single rep -systeemistä ja Hepburnkin meni penkkaamaan 254kg jo 50-luvulla.

Täältä lisää:

http://www.americanpowerliftevolution.net/ArchivesDougHepburn.html

strong sanoi:
Aika kova penkkiohjelma:

Maanantai ja lauantai
1 x 10 (lämppä)
3 x 3 (lämppä)
6 x 1
3 x 3
1 x 20

Päälle ranskalaista ja dippiä

Keskiviikko
Dippiä ja vinopenkkiä

Eli yhteensä 12 ykköstä viikossa. Sovellus Doug Hepburnin single rep -systeemistä ja Hepburnkin meni penkkaamaan 254kg jo 50-luvulla.

Täältä lisää:

http://www.americanpowerliftevolution.net/ArchivesDougHepburn.html

Eikö tohon kuulunut vielä pe sama penkki ohjelma kuin maanantaina?

Periaatteessa voimahan kehittyy siihen liikkeeseen, mitä tehdään eli jos haluu nostaa penkkitulosta niin kaiken järjen mukaan pitäisi tehdä penkkiä?

Entisen neuvostoliiton valtiot tuntuvat suosivan tätä, paljon pääliikettä viikossa, vähän apuliikkeitä.

wsb idea on vähän outo mutta toisaalta ei ole mikään yllätys, että treenimetodi on lähinnä tarkoitettu paitanostajille.
Ainakin useat kovat raw nostajat tekevät itse liikettä(moniko raw nostaja treenaa wsb:eellä), eikä mitään kuminauha pomppu linna- penkkejä.

Liitteet

• pat casey training routine.webp
    pat casey training routine.webp
    23,9 KB · Katsottu: 2 446
Vuonna 1990 treenasin Victorin kanssa yhden rintatreenin. Ensireaktio tavatessamme oli että mahtaako mies olla niin iso kuin kuvissa näyttää. Takki päällä ei hartialeveys järkyttänyt ihan niin mahdottomasti kuin olin odottanut.
Menimme yhdessä pukuhuoneeseen ja riisuttuaan takin päältään paljastuikin sitten koko totuus. Uskomaton paksuus niin käsissä kuin reisissäkin. Kaikki lihakset olivat järkyttävän kokoiset. Käsivarsi yksinkertaisesti oli niin iso ettei sitä voinut nähdä kokonaan ellei kiertänyt miehen ympäri. Valehtelematta edestä katsottuna ei saanut minkäänlaista käsitystä ojentajista ellei kiertänyt miehen taakse.
Tossujen asettelu oli vaikeata. Kun Victor nosti jalan penkille niin hänen reisihauiksensa osui pohkeisiin kiinni. Treenin hän aloitti käsipainoilla penkiltä. Ensimmäisen käsipainosarjan hän teki 63 kilon käsipainoilla. Tovin päästä hän kyseli 100 kilon käsipainoja joilla hän olisi halunnut treenata. Valitettavasti meidän isommat käsipainot eivät olleet vielä valmiita. Treenatessa tempo oli rivakka ja liikkeet hallittuja.
Siihen aikaan koko maailmassa ei ollut ketään joka olisi mittasuhteiltaan päässyt samaan. Mies oli käytännössä aikaansa edellä.

Oli se olemassa vielä kun linkitin. Ylläpito on näköjään poistanut vanhan tredin. Siellä oli historiaa selkeästi enemmän ja muuta juttua Virtamon ja Lallin toimesta.

Oli se olemassa vielä kun linkitin. Ylläpito on näköjään poistanut vanhan tredin. Siellä oli historiaa selkeästi enemmän ja muuta juttua Virtamon ja Lallin toimesta.
Tai sitten tämä uusi ketju liitettiin tuohon linkittämääsi. Eli kirjoitit juuri linkittämääsi ketjuun. :D

Mä siis olin huvittunu tosta "no ketju":sta :D:nolo:
Mä muistaakseni katselin jo eilen tunti sen jälkeen kun olit linkannu ton ni ei silloinkaan pelittänyt.:S

Nostetaan Victoria jälleen esille. Olen viimeaikoina kirjoitellut Ison Victorin kanssa ja muistellut miehen käyntiä täällä meillä.
Parivuosikymmentä sitten mies oli jo iso kuin isoimmat ammattilaiset tänään. Aikaansa edellä kulki tuo mies silloin. Vieläkin näihin päiviin on mies säilyttänyt hienon kuntonsa pysyen myöskin terveenä. Tässä ohessa postitankin yhden kuvan vuodelta 2008.

Tuli vaan mieleen onkohan victor ollut lihava lapsi? Meinaan kun tuo iho on sen verran paksua eikä tuota kisojen äärimmäisen ripped kuntoakaan koskaan saavuttanut, ainakin alakerta oli turhan löysää. EDIT: olihan tuosta lapsena videota.. Eipä ole ainakaa mikää laiha ollu koskaan. Vaikuttaiskohan..

Hyvä että hemmo on terveenä pysynyt, eikä noi silmät oo tossa keltaisetkaan. Kaikenlaisia juttuja sitä liikkuu.

Totta! Big Vic oli massiivisin bodari offilla ja kisat: nooh kaikki tietää sen :/. Mutta olkaapa hyvä ja ihmetelkää:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom