BB PRO Victor Martinez

Asiallinen äijä tuo Big Will :D

Olen jo jonkin aikaa sanonut, että lähitulevaisuuden kärkikaksikko pro-kehonrakennuksessa on Victor Martinez & Phil Heath. Toki muitakin lupaavia ukkoja on ja tulee, mutta nuo kaksi ovat IMO aivan satavarmat kärkikaverit lähivuosina.
Itse kyllä lisäisin vielä tuohon listaan big bad Wolffin, eli Dennis Wolf tulee varmasti olemaan 5 vuoden sisällä todella kova äijä Pro-tasolla. Tosin ei kyllä mene Phillin tai Victorin edelle, mutta silti kärkeen varmasti menee jos pitää keskikroppansa samalla tasolla kuin nytkin. Will oli kyllä hauska äijä, kukakohan vei potausta huonompaan suuntaan.:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse kyllä lisäisin vielä tuohon listaan big bad Wolffin, eli Dennis Wolf tulee varmasti olemaan 5 vuoden sisällä todella kova äijä Pro-tasolla.

Ehdottomasti samaa mieltä!

Victor Martinez guestposing 7.4.

Jeps, Victor on kyllä hyvissä lihoissa. Eikä näytä hirveesti rasvaa miehellä olevan. Tässä muutamia kuvia, harmi että ovat suhteelisen pieniä noin isosta miehestä. :D
http://www.musclemayhem.com/forums/showthread.php?t=47005

attachment.php

nvm. tein tunnukset.

Henk. koht. oon sitä mieltä et ei Martinez vielä tolla "muscle maturityllä" vie cutleria. vaikka pienen vyötärön ja nivelet omaakin. Iso kaveri kyllä. 100% varmasti MR. O 5 vuoden sisään korkeintaan. jos keho kestää.

Tyylikäs äijä, ei voi muuta sanoa. Kuten Fuxi sanoi, toivottavasti voittaa, jos coleman ei tuu kunnossa lavalla ja vie.

Joko Victor tai Ronnie, mutta ei helvetissä Cutleria Mr. Olympiaksi :D

Ei taida Ronnie enää onnistua...Eikä niin väliäkään,väsähtäneen näköinen jo.
kyllähän se nimellä vielä viiden sakkiin itsensä saa.Victor voittoon niin saadaan uudenlainen Mr.o:)...Loppuisi se älyttömän massan suosiminen.

Loppuisi se älyttömän massan suosiminen.

No ei se Victorikaan mikään pikkupoika enää ole. Ilman valtaisaa lihasmassaa ei nykypäivänä Olympiaa enää voiteta.

No ei se Victorikaan mikään pikkupoika enää ole. Ilman valtaisaa lihasmassaa ei nykypäivänä Olympiaa enää voiteta.

Jep. Äkkiseltään voisi veikata, ettei alta 115kg:n (n. 250 lbs) kisapainolla enää Olympiaa viedä, ellei pro-kehonrakennuksessa tapahdu jotain todella radikaalia tuomaroinnin suhteen. Kuitenkin näitä massamörköjä tulee koko ajan ja esteettisemmät kisailijat, joilla olisi massan puolesta edes hiukan mahdollisuuksia, ovat melko vähissä.

Liitteet

• victormusclebeach045.jpg
    victormusclebeach045.jpg
    50,4 KB · Katsottu: 876
Kohtuu hyvässä tikissä Martinez ,mutta en usko että 3 sijaa paremmaksi vielä tänä vuonna pääsee.Uskon että isot pojat vievät vielä kaks ensimmäistä sijaa kunnosta riippumatta ,ellei nyt sitten valmistautumiset täysin perseelleen mene..

Vaikka pidän Cutlerista henkilönä enemmän, kuin muista huippu nimistä, niin Victorin fysiikka on se, jonka itse Kärkikolmikon fysiikoista valitsisin.

Törkeät massat Victorilla ja toivottavasti myös kauan odotettu KIREYS natsaa Olympiassa, niin voi olla, että sijoittuu jopa kakkoseksi.

Martinez on mielestäni kyllä paljon mallikkaampi bodari kuin cutler tai coleman. Miehellä on fysiikka säylynyt tosi hyvänä, vaikka massaa on niin perkeleesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom