BB PRO Victor Martinez

Jalat näyttää paisuneen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulee Victor laittamaan Jacksonin ja Badellin poijjaat ahtaalle Arnoldissa. Toki toivon, että Martinez hoitaisi koko potin, mutta liekö vielä mahdollisuuksia.
Mies on noussu minun suosikiksi, oli kisa kun kisa... :rock:

Tuolta Pexxin laittaman linkin takaa löytyy postaus, jossa kolme kuvaa Victorista... Yhdessä selkä näyttää aivan mielettömältä...

Edit: Selän mallista en sano mitään, mutta hyvältä näyttää...

kyllä muuttu minunkin käsitys tästä miehestä näitten kuvien jälkeen. tulee badelin kans kova kisa toivotaan että martinez vie.

Vittu että on ISO ukko... ei kyllä munkaa mielestä ollu noin iso vähä aikaa sitten, tai siis niissä "titans DVD" reenikuvissa. Hyvät kuurit ollu vissiin ukolla :thumbs:
Munki silmään tosi hyvärakenteinen äijä jo ennen näitä ällistyttäviä gaineja. Lavalla tosin näytti murto-osalta ku vertas johonki noihin reenikuviin..

johan on ukko kasvanu, hmmm uutta huippurojua liikkeellä tai sssss.........syönyt vaan todella hyvin.

kaikesta huolimatta, varmaan voi ukon löytää 3 parhaan joukosta

Voi JUMALAUTA, ja minä kun väitin ettei tällä miehellä ole kunnollista selkää! Näin ne mielipiteet muuttuu... :worship:

Liitteet

• 022805victor02.jpg
    022805victor02.jpg
    25,4 KB · Katsottu: 1 096
Jotenkin tuo Martinez näyttää todella nesteiseltä tai löysältä ollakseen viikon päässä kisasta, eli tuo "ylimääräinen" koko saattaa olla lähinnä sitä kuuluisaa s***apöhöä.

toivottavasti saa ittensä kuntoon lavalle, nestettähän tuossa näyttäis olevan..mutta mutta iso on ja mallia löytyy

Victor Martinez 8 weeks out

Maanantaina kuulimme miehen mietteitä kehonrakennuksesta Pro Bodybuilding Weekly radio-ohjelmassa ja tässä tulee kuvia miehestä 8 viikkoa ennen skaboja:
http://www.musclemayhem.com/forums/showthread.php?t=31246

Kun kaverilta kysyttiin riidastaan Cormierin kanssa, mies totesi "...we could be smoking a big blunt with Chris right now.." eli hauska setä tuo linnassakin käväissyt Martinez! :D Saa nähä, saako itsensä kireäksi Olympiaan?

edit.Pro-pain ehti ensin..tän voi poistaa!

Liitteet

• 4.jpg
    4.jpg
    21,8 KB · Katsottu: 778
Katoin ihan samaa, mies näyttää todella terveeltä ja hyväkuntoiselta, mikä on loistojuttu.
Elämää on siis Olympioiden jälkeenkin...

En muuten usko, että Martinez ehtii enää...

Hmmm... :offtopic: ja saivartelua, mutta mitä nuo "timmi", "terve" ja "hyväkuntoinen" Dorianista sanottuina tarkoittavat? Hoikkaako? Lärvi on miehellä ainakin sama vanha tuttu (ei aivan terveen näköinen) kuin aktiiviaikoinaan.. ;)

Misanthrop sanoi:
Hmmm... :offtopic: ja saivartelua, mutta mitä nuo "timmi", "terve" ja "hyväkuntoinen" Dorianista sanottuina tarkoittavat? Hoikkaako? Lärvi on miehellä ainakin sama vanha tuttu (ei aivan terveen näköinen) kuin aktiiviaikoinaan.. ;)

No miten sä lärvi nyt sitten on ei-terveen (= sairaan mun näkemyksen mukaan) näköinen?

Löytyyhän täältä muitakin saivartelijoita.. :D
Ääh, en mä osaa perustella. Olkoon sitten terve. Meinasin vaan, että samaltahan tuo näyttää kuin ennenkin, mitä nyt puolisensataa kiloa hoikemmalta.
-kesäterässä-

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom