BB PRO Victor Martinez

Victorille suuret pointsit siintä että jaksaa vielä painaa menemään vaikka vastoinkäymisiä on tapahtunut huomattavasti... (linna keikka, siskon kuolema) Toivotaan että vuosi 2013 menisi putkeen. Kropan malli on kuitenkin parhaimpia tällä hetkellä ja jos kaikki menee kohdilleen nii kyllä olympiassa voisi tuhoja tapahtua!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
VictorBackPart1_013113.jpg

Victor Martinez is fired up and on the road to the New York Pro 2013! Here he is training back at the Nineteenth Street Gym, aka Complete Body.

Katso video täältä

Kauan sitten jo luin MD:stä, että Vic vetää leukoja mielellään. Tuossa filmillä taisi sanoa, että normaalisti vetää leukoja jopa joka toinen päivä. Vähän oli filmillä vajaa liikerata, mutta rauhallista leuanvetoa kumminkin, sanoi olevan eka kerta leuanvetoa loukkaantumisen jälkeen, että pitänee ottaa varovaisesti. Ylätaljassa oli todella siisti tekniikka, reippaasti tanko alas ja jarrutellen ylös.

Vähän oli filmillä vajaa liikerata, mutta rauhallista leuanvetoa kumminkin, sanoi olevan eka kerta leuanvetoa loukkaantumisen jälkeen, että pitänee ottaa varovaisesti.

Jos sitä ko. liikeradalla saa kovan supistuksen latseille ja tuosta ylöspäin vedettäessä pääasiassa työskentelee vaan hauikset, niin miks vettää ylemmäs? Hyvältä näyttää Vicin kehitys, mietityttää vaan että saako itteään millaseen kuosiin, neljä viikkoa on kuitenki aika vähän.

Kauan sitten jo luin MD:stä, että Vic vetää leukoja mielellään. Tuossa filmillä taisi sanoa, että normaalisti vetää leukoja jopa joka toinen päivä. Vähän oli filmillä vajaa liikerata, mutta rauhallista leuanvetoa kumminkin, sanoi olevan eka kerta leuanvetoa loukkaantumisen jälkeen, että pitänee ottaa varovaisesti. Ylätaljassa oli todella siisti tekniikka, reippaasti tanko alas ja jarrutellen ylös.

Jaa VÄHÄN vajaa :lol2:

Pro-ukoilla täydet liikeradat on usein mahdottomia jo lihasmassan määrästä johtuen, mutta nämä oli kyllä jo pelkkää nypytystä... minä tykkään tehdä "burnsseja" leuanvetosarjan loppuun kun ei enää jaksa vetää ylös asti, niin niissä liikerata on vähän pitempi kuin näissä.

Jos sitä ko. liikeradalla saa kovan supistuksen latseille ja tuosta ylöspäin vedettäessä pääasiassa työskentelee vaan hauikset, niin miks vettää ylemmäs?

No ei saa... :D
Pari ensimmäistä säikettä kainalon alla saattaa aktivoitua, mutta 3/4 latseista jää täysin paitsioon.

Mutta niinhän se on, että tuolla tasolla lahjakkuus, lääkitys ja kaikki muu on sillä tasolla, että äijät kasvaa treenistään huolimatta...

Jaa VÄHÄN vajaa :lol2:

Pro-ukoilla täydet liikeradat on usein mahdottomia jo lihasmassan määrästä johtuen, mutta nämä oli kyllä jo pelkkää nypytystä... minä tykkään tehdä "burnsseja" leuanvetosarjan loppuun kun ei enää jaksa vetää ylös asti, niin niissä liikerata on vähän pitempi kuin näissä.

No ei saa... :D
Pari ensimmäistä säikettä kainalon alla saattaa aktivoitua, mutta 3/4 latseista jää täysin paitsioon.

Mutta niinhän se on, että tuolla tasolla lahjakkuus, lääkitys ja kaikki muu on sillä tasolla, että äijät kasvaa treenistään huolimatta...

Vicillä tasi olla VÄHÄN leveämpi ja paksumpi selkä kuin sulla....Markun paksua selkää odotellessa ;) Ainiin, mut sehän on se ammattilasipodari geeneillä ja kemialla varustettuna (siitähä se suurimmaksi osakis on kiinni). Ammattilaisten treenejä ei kannataa välttämättä kopioda, eikä todella vajaat liikeradat ole aloittelijoille. Joskus kuitenkin vajaa liikerata on fiksu lihastenkasvatusmielessä.

Vicillä tasi olla VÄHÄN leveämpi ja paksumpi selkä kuin sulla....Markun paksua selkää odotellessa ;) Ainiin, mut sehän on se ammattilasipodari geeneillä ja kemialla varustettuna (siitähä se suurimmaksi osakis on kiinni). Ammattilaisten treenejä ei kannataa välttämättä kopioda, eikä todella vajaat liikeradat ole aloittelijoille. Joskus kuitenkin vajaa liikerata on fiksu lihastenkasvatusmielessä.

Älä lähde Teemu tälle linjalle ollenkaan... enkä minä selästä mitään sanonut, vaan leuanvedoista.
Ja mikä kumma tuo puolelta toiselle ylätaljakin nyt sitten on... näyttää ihan joltain kajakinsoutajan apuliikkeeltä :D

Tulis Viktorikin Markku-sedän valmennukseen, niin saataisiin se koripalloilija pois sieltä Olympia-huipulta :evil:

Vihtori tietää ehkä vähän paremmin miten sitä lihaa kasvatetaan.. obviously

:lol2:

Ehkä tietää ehkä ei, mutta älä nyt ainakaan väitä, että kenenkään Olympiatason pro-bodarin valmentaja olisi isokokoisempi kuin kilpailija itse.
Minun viimeisimmän tietoni mukaan Martinezin coachi oli kaimansa Victor Munoz.

Markku se on oikee äijä neuvoo pro ukkoja:face:
Kato ny prkl sen latseja , itse caikka olet naturaali niin tuo oma selkäsi on suorastaan hävettävän paska!

Markku se on oikee äijä neuvoo pro ukkoja:face:
Kato ny prkl sen latseja , itse caikka olet naturaali niin tuo oma selkäsi on suorastaan hävettävän paska!

Voi voi :face:

Meikäläisen jutut nyt on (huonoa) huumoria, mutta onko tämä nyt vain sinun vai jotenkin yleinen käsitys, että kehonrakennusvalmennnus eroaa jotenkin merkittävästi muiden urheilulajien valmennuksesta? Onko kehonrakennuksessa valmentajan pakko olla kovemmassa kunnossa kuin valmennettavan... jos näin on niin eihän Phil Heathia ja Kai Greeniä voi valmentaa kukaan eikä minunkaan pitäisi sitten valmentaa puoliakaan niistä kisaajista ketä valmennan. Minä valmennan jopa body fitness kilpailijoita, vaikka en eläissäni ole ottanut korkkareilla askeltakaan (tai en ainakaan myönnä).

Hannu Kangas valmensi Tero Pitkämäkeä vaikka itse heitti keppiä vain 72 metriä.
Mark Arnall on/oli Kimi Räikkösen strength coach, vaikka ei ole ikinä formulaa ajanut.

Jotku on lahjakkaita kilpailijoita, jotku on lahjakkaita valmentajia... kovin harva on kova molemmissa. Se että on hyvä kilpailija ei tarkoita, että on hyvä valmentaja. Se että on hyvä valmentaja ei tarkoita, että on hyvä kilpailija. Poikkeuksia toki aina löytyy.

PS. Pahoittelen off topicia, ei liity Martineziin enää mitenkään :)

No jos näin on niin miksi esim Bullin triidissä ei saa kukaan neuvoa vaan siellä käydään heti päälle että " älkää pienempänä neuvoko"?
Samanlailla sinua voidaan pitää pellenä kuin jotakuta pakkislaista joka koittaa Bullia neuvoa.

Sori offari:)

Onko Victorista mtn ennen ja jälkeen kuvaa, siis heti tän linna keissin jälkeen otettua ja vaikka nyt viimeaikoina otettua? Olis mukava esim 3kk ennen ja jälkeen kuvat, sillä tuossa ajassa on varmaan jo jotain kerennyt tapahtumaan? :D
Vaan ei taida ainakaan pose kuvia olla heti tuon linna reissun jälkeen otettu, tai ainakaan ei ole julkastu..

No jos näin on niin miksi esim Bullin triidissä ei saa kukaan neuvoa vaan siellä käydään heti päälle että " älkää pienempänä neuvoko"?

Koska Bullin triidi on täynnä idiootteja.

Victorista sen verran, että tässä lajissa on muutama Kruunaamaton Mr. Olympia (tm) ja Victor on yksi heistä imo:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom