BB PRO Victor Martinez

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suosikki kehonrakentaja, kun vielä kehonrakennusta seurasin.
Kyl nyt soisi vihtorille olympia voiton.

Ehdottomasti esteettisimmän fysiikan omaava kisaaja noista kärkiäijistä. Toivottavasti ehtii saada jalatkin kondikseen jos ja kun Olympiassa kisaa. Ansaitsis kyllä jo sen voiton mutta pahoin pelkään ettei sitä saa.

tuntuu vaan niin typerältä tollainen että jos mies on paras niin ei voida kruunata joidenkin virkavalta sotkujen takia. koska tuossa kisassa miehet kilpailee siitä kuka on paras eikä kuka on paras medialle

Myönsi kuten aina ennenkin ja kuten kaikki muutkin kilpailijat, että lajissa on mukana kyseisiä asioita, mutta ei itse myöntänyt henkilökohtaisesti mitään. Mikä onkin aika poliittinen vastaus.

Ei ollut hyva vastaus hra Cutlerilta lainkaan. Oletko kuullut jonkun yleisurheilijan spekuloivan muiden hormonien kaytosta avoimesti? Oletko ylipaansa kuullut kenenkaan "oikean urheilijan" sanovan kielletyista aineista muuta kuin suurinpiirtein "se on jokaisen oma asia, meidan lajissamme voi parjata puhtaana, kuten olen osoittanut"?

Myönsi kuten aina ennenkin ja kuten kaikki muutkin kilpailijat, että lajissa on mukana kyseisiä asioita, mutta ei itse myöntänyt henkilökohtaisesti mitään. Mikä onkin aika poliittinen vastaus.
"Steroideilla saa etuaseman...ja mulla on se etuasema, siks oon mrO." :D

Anteeks nyt vaan kaikille Martinez faneille mutta jos ton kokoinen kaveri kruunataan Olympiaksi niin loppuun kisan katsominen täältä ja aika monelta muullakin. Olympialla pitää olla massaa niin perkeleesti. Massamonsterit ne vetää tavan jampat ruudun ääreen. Ronsteri oli paras Olympia koskaan juuri siksi.

Ehkä onkin parempi niin. Kun fysiikaltaan rumat jääkaapit saadaan lavalta pois, niin uusia fanejakin tulee kyllä sitä kautta.

Ehkä onkin parempi niin. Kun fysiikaltaan rumat jääkaapit saadaan lavalta pois, niin uusia fanejakin tulee kyllä sitä kautta.

Ketähän ne uudet olisi? Eiköhän kaikki kehonrakennusta harrastavat jo seuraa olympiaa. Ja lajin ulkopuolisille ei noi symmetriat paljoa merkitse. harva tavan tallaaja edes tietää mitä symmetrialla tarkoitetaan puhumattakaan että tietäisi säännöistä ymv. yhtään mitään. mutta Ronsteria kyllä katsellaan. Se on massa jota suuri yleisö haluaa nähdä ja äimistellä. Niin se vaan on. Siksi Ruhlkin oli yleisön suosikki.

:offtopic:
IMO kehonrakennuksen ei tarvitsekaan olla mikään trendilaji jota kaikki seuraa, josta lyödään vetoa ja keskustellaan sukujuhlissa. Eikä sitä varmasti koskaan tule olemaankaan, vaikka saliharrastus tällä hetkellä kovassa suosiossa onkin.

:offtopic:
IMO kehonrakennuksen ei tarvitsekaan olla mikään trendilaji jota kaikki seuraa, josta lyödään vetoa ja keskustellaan sukujuhlissa. Eikä sitä varmasti koskaan tule olemaankaan, vaikka saliharrastus tällä hetkellä kovassa suosiossa onkin.
Eikä kehonrakennus tule ikinä olemaankaan mikään trendilaji.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom