Viasat, asiakaspalvelun edelläkävijä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JanRei
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
16.7.2008
Viestejä
388
Kaikessa huvittavuudessaan tää episodi menisi aprillipilasta, mutta valitettavasti on aivan totta...

Tilasin Viasat HD-paketin puoleen hintaan kaksi viikkoa sitten. Tarjouksessa on eka puoli vuotta 30€ ja toinen puolikas 50€ / kk. HD-boksi ja lautanen asennuksineen kaupan päälle.

Noh, laitteet tuli viime viikon maanantaina ja boksi oli tallentava(300€) vaikka tilasin normaalin. Asentaja kävi seuraavana päivänä laittamassa lautasen paikalleen ja laitto liittimiä 4kpl á 2,50€. Kortin piti tulla parin päivän sisällä, mutta viikko vierähti.
Sitten se hupi vasta alkaakin;

Sain kortin kiinni boksiin ja ruutuun tulee teksti "kortti ei käy tähän digisovittimeen", soitin asiakaspalveluun ja puhuin iha vi*un pitkään. Lopulta tulimme päätökseen, että boksi on rikki ja minun pitäisi lähettää se takaisin.(Olin tietty muutenkin lähettämässä koska oli väärä, ajattelin että saanpa katella pari päivää uutta ootellessa).
Viasatilta pyydettiin lähettämään boksi ja mikropää takaisin. Lähettävät kuulemma uuden mikropään ja normi-boksin. Eli viikko sen jälkeen kun piti alka näkymään.
Tänään tuli sitten se perus HD-boksi... Arvatkaapas oliko mikropää mukana??? Ei ollu ei.

Soitin asiakaspalveluun aikas vihasena ja ne tuumas jotain ihan uskomatonta;
"noh, käy hakemassa uus mikropää kodinkoneliikkeestä ja me hyvitetään se sulle katseluajassa" Siis mitä helvettiä? Mistä lähtien asiakkaan on pitäny juosta hoitamassa yrityksen kusemia asioita? Niilä ei kuulemma ole yhtään siellä asiakaspalvelussa...

Kulut ja hukattu aika tähän mennessä:
- 4xliitin 10€
- yhteensä noin 2 tuntia puhelimessa asiakaspalveluun
- 20km autolla ajoa ja 1 tunti mikropäätä etsiessä(ei löytynyt)
- Menetettyä työaikaa noin neljä tuntia lähetyksiä ja asentajaa odotellessa

Asiakaspalvelun lupaamat hyvitykset:
- Kaksi viikkoa ilmaista katseluaikaa(johon sisältyy 10€ liittimet, eli oikeasti 5€ ilmaista katselua)
- Mikropää hyvitettynä katseluaikana


Ihan on suhteessa haitat ja korvaukset... Vittu mitä pelleilyä!


Summa summarum, jos haluat satelliittikanavia itsellesi niin älä tilaa Viasattia!


(Sori jos tuli väärälle keskustelualueelle..)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En lukenu tota viestiä kokonaan mutta mulla tuli mieleen että ootko joku mainostaja kun tänään regannu ja eka posti tällänen...

Tuli vaan mieleen:)
 
En lukenu tota viestiä kokonaan mutta mulla tuli mieleen että ootko joku mainostaja kun tänään regannu ja eka posti tällänen...

Tuli vaan mieleen:)
Näistä ekan postin postittajista ei ikinä ota selvää. Mutta koska tässä nyt ei ole linkkejä, niin liekö sitten oikea kokemus.
 
ihan oikea kokemus.. Voin poistaa kyllä tuon toisen firman nimen viestin lopusta.
Soitin asentajalle ja se tuumas vaa, että on ne tyhmiä siellä asiakaspalvelussa... Ei kuulemma tartte ku vaihtaa piuha mikropään toiseen reikään nii alkaa toimia :kuola:

Ainii, onhan se jostain alotettava se postailuki foorumille ;)
 
No eipä ole syytä pistää Viasatia boikottiin tuon "pelleilyn" takia. Paljon melua tyhjästä.
 
Eiköhän joka firmassa joskus ryssitä, uskon kuitenkin että Viasatillakin on enemmän tyytyväisiä kuin tyytymättömiä asiakkaita.
 
kai se asiakaspalvelun numero oli ilmanen?
en itse olisi kyllä lähtenyt mitään mikropäätä etsimään..
aikas perseestä tommonen mutta käyhän noitakin
 
Me otettiin Viasat kaapelissa. Hyvin näkyy. Mutta pornon katsominen vaatii kyllä stam1naa. Pitää odottaa klo 01 asti ja sitten on vielä alkutekstit ym.

Oikeastaan valittiin Canal+ ja Viasatin väliltä. Hinta oli about sama. Otettiin sitten Viasat kun siinä tuntui olevan vähän enemmän eri elokuvia. Canalilla uudempia mutta sitten taas useammin samat leffat.
 
Me otettiin Viasat kaapelissa. Hyvin näkyy.
Oikeastaan valittiin Canal+ ja Viasatin väliltä. Hinta oli about sama. Otettiin sitten Viasat kun siinä tuntui olevan vähän enemmän eri elokuvia. Canalilla uudempia mutta sitten taas useammin samat leffat.

Ite oon kyllä kans nähny kaapeli Viasattia ja se toimii moitteetta. Nyt ku vähä etti netistä nii asiakaspalvelu se on muillaki tuottanu ongelmia:rolleyes:
Ja nyt tulee signaali läpi täysin, mutta ruudussa teksti "kortti ei käy tähän digisovittimeen". Eli myös kortti on rikki/väärä... Mikähän vielä menee pieleen? Seuraava lasku 500€ liian iso..?

kai se asiakaspalvelun numero oli ilmanen?
en itse olisi kyllä lähtenyt mitään mikropäätä etsimään..
aikas perseestä tommonen mutta käyhän noitakin
Ei ainakaan ilmoiteta maksullisuudesta ja ku kysyin asiakaspalvelijalta nii ei vastannu :) Mikropää löytyi. Omalta parvekkeelta, ku soitti asentajalle ja kysyi...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom