Vetoremmien kiinnitysnopeus tankoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maxon
  • Aloitettu Aloitettu
Ok, eli olenpa ollut koko ikäni varsin luomuhenkilö näiden salivarusteiden suhteen, eipä ole juomapulloa enempää tavaraa jaksanut mukana raahata, mutta nyt oli kuitenkin pakko hankkia nuo vetoremmit otetta tukevoittamaan.

Mutta tuli kuitenkin huomattua, että menee jonkin aikaa että saa sählättyä ne hihnat paikoilleen ennen toimeen ryhtymistä. Tosiaan uppoaa siihen sekunttitusina jos toinenkin. Näin ollen olisikin kiva tietää, miten homman hoitaisi nopeiten? Onko siinä joku kikka, jolla nuo nahkanarut saa oivasti kiepsahtamaan tangolle?

Hirveän hankala näin kirjottamalla selvittää miten ne kannattaa laittaa. Joskus täälläkin olen törmännyt kuvaan missä se selvitettään, mutta en jaksa sitä kaivaa esiin.

Teetkö kuitenkin kirimisen nyrkissä? Itse ainakin keipautan vetoremmit muutaman kerran tangon ympäri ja jätän ne vähän höllälle, sen jälkeen kirin ne nyrkissä pyörittämällä.

Oliko mitään jelppiä?

mulla kuluu joskus ihan järjetön määrä remmien laittamiseen, jos ne ei oo 100% kunnolla niin sitten uus yritys.

vedä 2 kierrosta tangon ympäri toiselta puolelta kuin sormesi ja kiristät sitten samanlaisella liikkeellä kun moottoripyörälle antaisit kaasua

erkjetter sanoi:
mulla kuluu joskus ihan järjetön määrä remmien laittamiseen, jos ne ei oo 100% kunnolla niin sitten uus yritys.

vedä 2 kierrosta tangon ympäri toiselta puolelta kuin sormesi ja kiristät sitten samanlaisella liikkeellä kun moottoripyörälle antaisit kaasua

Näin minäkin sen teen. Ja jollei järki sitä sano niin sitä tangon ympäri pyöritettyä remmiä pitää pitää vaikka peukulla paikallaan.

Back
Ylös Bottom