Vesirakkulat käsissä

Tsau, koitin tällästä aihetta haulla etsiä, muttei sattunut silmään. Onkohan täältä muilla samanlaisia kokemuksia?

Elikkä mua on nyt ehkä noin vuoden päivät piinannut moinen ongelma, eli käsiin, lähinnä sormien väleihin ja sivupintoihin tulee tollasia tosi pieniä kutiavia vesikelloja. Noi kestää ehkä viikon - pari ja lähtee itsestään pois. Ei noita siis kovin paljoa ole, eikä niitä helposti huomaa, jos ei tiedä mitä etsii.

Sairastin aika liki vuosi sitten Enterorokon, jonka ensioireet oli, että tuli samanlaisia näppyjä käsiin kuin esimerkiksi nyttenkin on. Sen jälkeen mulle on alkanut tulemaan säännöllisen epäsäännöllisesti noita vesikelloja, ehkä 4-5 kertaa tullut noin vuoden sisään. Ja nämä siis hävinnyt ilman pahempia oireita.

Alkaa vaan pikkuhiljaa vituttamaan nämä näppylät, joka ikinen kerta kun näitä tulee, kuumottelen kunnolla, että taas toi Enterorokko tulossa, muutenkin hyvin vittumainen vaiva. Ei tee mieli koskea mihinkään jne. Noin viikon sisään lähössä ulkomaanmatkalle, kuumottaa aivan vitusti taas, että oon tulossa kunnolla kipeeks..

Googlaamalla löyty tällänen : http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00472 , tää Pompholyx (dyshidroosi) ois ehkä lähinnä tota mun taudinkuvaa, kai. Onko kellään täältä diagnosoitu moista sairautta?

Oon mä koittanu tän takia arvauskeskuksessa käydä, josta ei oo ollut mitään hyötyä. Jollekkin yksityiselle, tai ihotautilääkärille on pitänyt monta kertaa mennä, mutta aina nää rakkulat on lähtenyt pois ennen kuin oon saanut aikaseksi, joten en oo kattonut sit tarpeelliseks mennä ollenkaan :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ota kuva kun rakkulat on ja mene ihotautilääkärille sitten hyvien kuvien kanssa, jos rakkulat ehtii hävitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom