Vesijäähdytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Late^ sanoi:
Kannattaa toki muistaa laittaa myös peltier mukaan vesijäähdytyksiin ;)

Jolla ei sitten tee yhtään mitään, ainakaan itse. Kone käytössä 24/7 ja peltier ei jatkuvaan käyttöön sovellu. Tai näin ainakin yks nörtti kaverini kertoi.

Raven sanoi:
Jolla ei sitten tee yhtään mitään, ainakaan itse. Kone käytössä 24/7 ja peltier ei jatkuvaan käyttöön sovellu. Tai näin ainakin yks nörtti kaverini kertoi.

Ei se nyt ihan noinkaan ole! Tosin jos on täys tumpula noiden vehkeiden kanssa niin silloin se kannattaa unohtaa. Eristykset pitää olla kunnossa ja peltti ilmaisee mukavan määrän virtaa powerilta! Lisäksi peltieriä pitää pystyä jäähdyttämään riittävällä teholla, koska muuten se lämpenee ajan mittaan ja silloin se ei sovellu kuin hetkelliseen käyttöön!

Itse en pelttiä käytä, koska pääsen vähintää samoille lukemille epäsuorien kompuroiden avulla.

Nyt on jäähy kasattu ja käynnissä. Antaa olla huomiseen ennen kuin laitan prossuun kiinni, niin saa katottua vuodot.
Tyhmä moka meinasi käydä. Onneksi otin letkua vähän pidemmän pätkän. Aattelin laittaa eheimin pöydälle, mutta antoikin häiriötä monitoriin. Onneksi oli letku pidempi ja sain laitettua sen melkein lattian tasolla, eikä tarvinnut alkaa uudestaan hikihatussa vääntämään sitä letkua liittimiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom