STRONGMAN Vertti Harjuniemi

Siinä kun hieman horjahtaa niin tehdään pari vuotta duunia että päästään edes lähelle samaa kuntoa.
Jos sitä pelkää niin sitten ei voimailu tai mikään muukaan fysiikkalaji todellakaan ole sinua varten.
Ehkä virkkaus,varovasti ettei sormi horjahda ja tule tehtyä virhepistoa.
Jos vertillä on voimaa tehdä tuota helposti 140kg niin sinusta pitäs tehdä 60 kilolla ettei loukkaanu? Se siitä kehityksestä.käypä sama kirjottamassa miken kyykky progeen ettei tekis niin isoilla raudoilla sarjaa koska jos horjahdat...,mielenkiinnolla jään odottamaan vastausta

Jos sitä pelkää niin sitten ei voimailu tai mikään muukaan fysiikkalaji todellakaan ole sinua varten.
Ehkä virkkaus,varovasti ettei sormi horjahda ja tule tehtyä virhepistoa.
Jos vertillä on voimaa tehdä tuota helposti 140kg niin sinusta pitäs tehdä 60 kilolla ettei loukkaanu? Se siitä kehityksestä.käypä sama kirjottamassa miken kyykky progeen ettei tekis niin isoilla raudoilla sarjaa koska jos horjahdat...,mielenkiinnolla jään odottamaan vastausta
Jos omaa yhtään luetun ymmärtämistä niin eihän tuossa sanottu, että pitäis tehdä pienemmillä painoilla vaan juurikin vaan horjahtamisesta :D Mutta sinun tapauksessa ei taas yllättänyt yhtään

Siinä kun hieman horjahtaa niin tehdään pari vuotta duunia että päästään edes lähelle samaa kuntoa.

thats-why-no-one-will-remember-your-name.jpg

Alaselkä tuossa eniten rasituu
Pointtina mulla olikin lähinnä että mikä on hyöty suhteessa riskiin tuossa.
Jokainen toki tehköön miten haluaa ja olen minäkin tehnyt askelkyykkyä tangolla ja saa perseen helläksi mutta mulla on painot sitä luokkaa ettei siinä vaan voi sattua mitään.

Jokainen toki tehköön miten haluaa ja olen minäkin tehnyt askelkyykkyä tangolla ja saa perseen helläksi mutta mulla on painot sitä luokkaa ettei siinä vaan voi sattua mitään.
Joo, mulla tuli vastaus väärään viestiin. Kommentoin Vertin kyykkyä. Todella isot painot kyllä liikkeessä.

Perseen saa helläksi myös ottamalla liian pitkän katsekontaktin vierustoverin silmiin Herculeksen baaritiskillä...

Täsmälleen sama tuli mieleen.
Jos pysyy pystyssä 60kglla niin pysyy 140kgllakin. Voimasta se on kiinni.

Ite oon parhaimmillaan tehny muistaakseni 4askelta/jalka 100kglla.
( long time a go, in this same galaxy )
Hyvä liike, ihan joka salilla ei tilat riitä.

Back
Ylös Bottom