STRONGMAN Vertti Harjuniemi

Juuri olin tulossa linkkaamaan samaa.
Toi on siis tapahtunut nyt aamulla, tai joskus edellisenä yönä.

Syy musiikin blokkaukseen Youtubessa selvisi - Teoston kanssa ei löytynyt yksimielisyyttä
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711302200570535_vd.shtml

Googlen tukisivustolla kerrotaan, mistä Youtube-blokkkauksessa on kyse.

- Emme onnistuneet uusimaan Teoston kanssa tekemäämme lisenssisopimusta, joten jotkin musiikkia sisältävät videot estetään Suomessa, sivulla kerrotaan.

Konaa linkissä ehkä paras kohta:

Blokkaus on niin massiivinen, että se käsittää myös keikkavideoita sekä artistien itsensä lataamia videoita.
:ROFLMAO:

Mä veikkaan, että tätä ei loukkaantumisriskin takia toteuteta, mut vierailu jollain kamppailusalilla olis kova juttu. Enkä nyt tarkota, että haluun nähä, ku joku kokenut vetää teitä turpaan, vaan reenit ja jotain järkevää sparrailua.

Mä veikkaan, että tätä ei loukkaantumisriskin takia toteuteta, mut vierailu jollain kamppailusalilla olis kova juttu. Enkä nyt tarkota, että haluun nähä, ku joku kokenut vetää teitä turpaan, vaan reenit ja jotain järkevää sparrailua.

Miks aina halutaan kehareita nöyryytettävän... Ja miks rinnastetaa voimailua kamppailuun kun niissä ei ole mitää yhteistä. Suosittelen sit vaikka sumopainia tai jotain mistä ylimääräsestä massasta on hyötyä. Onhan nyt päivänselvää ettei perusbodarilla ole mitään saumaa edes 70kiloista osaavaa kamppailijaa vastaan, tosin ei kyllä 70 kilonen pärjää sitte uikkareissa lavalla bodarille.

Just mä sanoin, etten halua nähdä mitään nöyryytystä. En oo myöskään rinnastanut bodausta kamppailuun. Oon molempia harrastanut (en oo kilpaillu kummassakaan eli joku on varmaan sitä mieltä, että en oikeasti ole) ja mulle se ero on päivänselvä.

Jos ideana on mennä kokeilemaan kaikennäköstä treeniä, ni mun mielestä toi olis mielenkiintosta. Vertti kävi telkkarissakin painimassa tuntemattomien kanssa, niin miksei tässäkin? Yhtä lailla ne cf-reenit on kaukana bodauksesta, kun pointtina on liikkeiden tekeminen, ei lihaksen tuhoaminen.

Testo-Timolla oli vähän vastaava pätkä, mutta siinä itse treenin lisäksi kävi ottamassa turpaan sm-mitalistilta (voi olla, että meriitit olivat kovemmatkin). Nostan hattua, että edes suostui moiseen sparrailuun, mutta ei mua sellasta nyt tässä tapauksessa kiinnostais edes nähdä.

Pistänyt silmiin telkussa miten menettää malttinsa helposti siellä gladiaattoreissa. Eikä hirveästi pisteitä kerää sillä yltiö leuhkalla olemuksella. Tähän asti pitänyt Verttiä hienona persoonana. Sen tiedän että tuossa sarjassa pitää vetää roolia, mutta läpi paistaa liikaa.

Pistänyt silmiin telkussa miten menettää malttinsa helposti siellä gladiaattoreissa. Eikä hirveästi pisteitä kerää sillä yltiö leuhkalla olemuksella. Tähän asti pitänyt Verttiä hienona persoonana. Sen tiedän että tuossa sarjassa pitää vetää roolia, mutta läpi paistaa liikaa.
Se on telkkari.

Hyvin huomattu siellä! Saman huomasin itsekkin. Vertillä on tainnut alkaa jotain päässä viiraan kun pukeutumistyylikin muuttunut ihmeelliseksi, semmoista keskiaikaista nahkaa ja panssaria.

Kannattaisi ensin katsoa vaikka Jenkkien showpainiesityksiä, niin voi suhteuttaa Vertin vielä melko maltilisen "esityksen" niihin. Vaikka gladiaattorit vääntävätkin muuten toissaan, niin muu on sitten esitystä viihteen vuoksi.

Back
Ylös Bottom